Duron 700@1000

Pagina: 1
Acties:

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb een asus a7v en heb hem nu op 1000 Mhz staan met een core voltage van 1,7V en nu wil ik hem nog wat hoger. Dat moet kunnen omdat de temp nu 44 graden is terwijl die met de vorige koeler op 56 draaide.(ik heb de standaard koeler vervangen door een chrome orb. Maar als ik de multiplier op 10,5 zet dan wil die niet meer booten en maakt ie alleen maar een gek piepje.

Heeft iemand nog suggesties hoe ik hem hoger kan krijgen?

Verwijderd

Core verhogen

FSB hoger

Multiplier meteen op 11

To try it is to love it.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zoals het er naar uitziet hebbie nog .15v over :) das posietief.. als je nu voltage op 1.85 zet kan je waarschijnlijk 10.5*100 draaien of zelfs 11*100 ;)

Let wel op dat 10*105 is sneller dan 10.5*100 ;P

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Wat is dat nou voor domme vraag... je ramt je voltage toch gelijk naar 1.85 als je wilt dat ie op een hogere frequentie boot?!
Zijn er nou werkelijk nog steeds gasten die bang zijn om hun voltage omhoog de gooien? :r

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien had ik iets duidelijker moeten zijn, als ik dus boot dan wil ie niet hoger, ook niet terwijl ik nog .15V over heb, Het maakt niks uit of ik ou 10,5 of 11 neem als multiplier. Het scherm blijft gewoon zwart en er gebeurt niks. Mijn vraag was dan ook meer bedoeld in de zin van zijn er nog kleine tweaks zoals in het bios die misschie de proc nog iets verder kunnen krijgen.

Ik wil in ieder geval bedanken voor de reacties. Daar kunnen mensen zoals BruT@LysT een voorbeeld aan nemen, die zeiken alleen maar af. Jammer dat dit soort mensen verder weining zinnigs te melden hebben...:(

Verwijderd

"he weinig zinnigs te melden"?? jonge het is gewoon zo, je moet niet zo bang zijn. Klaar punt uit niet zijken m8 :'(
//offtopic//
Brut@lyst is cool ! :)
//offtopic//

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:48

Wimo.

Shake and Bake!

Zijn er nou werkelijk nog steeds gasten die bang zijn om hun voltage omhoog de gooien?
Laat hem nou toch.. jij was in het begin (als je ooit bent begonnen tenminste) ook een newbie.. en toen wist je ook nog niet alles

Verwijderd

ja maar om te zeggen dat mijn m8 niets zinvols te vertellen heeft ook niet, want over 2 maand heeft dat jongentje hem ook op 1,85 V :P

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Ja duh.. |:( natuurlijk doet ie dat.. maar hij wilde dus eerst ff weten of het zin had en/of veilig is

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

In mijn tijd bestond er nog geen Tweakers.net

Ik heb gewoon meer GUTS.. en dat zouden meer mensen moeten hebben!

Het komt dan wel wat hard over zo ineens, maar komt door de hoeveelheid van dit soort "tweakers" op de planeet. Ik lees zowat nix anders meer dat dit soort onzin berichten. bij Tweaken hoort nou eenmaal het fijt dat je es iets kan slopen. Dat fijt moet je onder ogen willen en kunnen zien.

Begrijp goed dat ik niet alleen jou hier mee aan wil vallen. Ik heb het tegen een hele boel tweakers hier op GOT. Maak je er dus maar niet al te druk om

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Ik geef je gedeeltelijk gelijk.. ik ben het met je eens dat er de laatste tijd erg veel domme threads worden geopend (en ook vaak dezelfde vragen keer op keer weer) Maar aan de andere kant moet je bedenken dat dit een forum is waar mensen hun problemen kwijt kunnen, hoe dom die vragen dan ook in onze ogen zijn :o

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 10:09
Brut@lyst, ben jij goed in quake 2?
Pagina: 1