Toon posts:

poorten openen in router

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ben in bezit van alcatel MultiPC modem met router en weet absoluut niet hoe ik poorten open moet zetten. KPN en Planet sturen mij van het kastje naar de muur.
Er is een handleiding die mij naar de site van KPN verwijst, op de site wordt ik naar de handlijding verwezen, enz, enz.
Wie heeft er ervaring mee en kan mij een b-tje duidelijk uitleggen? _/-\o_

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hoezo verwijst die handleiding je naar de site van KPN, in die handleiding hoort iets te staan van een adres wat je moet intikken in je browser om in het configuratiemenu van de router te komen... :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 00:04:
op de site wordt ik naar de handlijding verwezen
Gek he... voor de gebruiksaanwijzing van je sinasappelpers ga je toch ook niet naar de groenteboer? Als je dus iets met je router wil instellen, is de kans bijzonder groot dat het antwoord hoe dat te bereiken is in de handleiding van het apparaat zelf terug te vinden is. ;)

Kijk eens in de handleiding dus, of neem desnoods eens conteact op met alcatel, de supportafdeling, whatever, maar je zal toch echt wat meer zelf je best moeten doen :)

Dit topic is gesloten.