Asus A7V nieuwe bios

Pagina: 1
Acties:

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
[quote]Op woensdag 22 november 2000 13:43 schreef Helldesker het volgende:
En rara wat blijkt er weer uit de tests ???
Zo instabiel als de neten dat mobo ???

Digital Web 3D probeert in dit artikel antwoord te geven op een vraag waarmee heel wat tweakers worstelen, getuige de vele posts op het forum: Voelt mijn Socket A processor zich het beste thuis op een Abit KT7-RAID of op een Asus A7V?

Uit de benchmarks die gedaan worden blijkt dat de borden qua prestaties niet voor elkaar onderdoen (no surprise there). OOK SLAAGDEN BEIDE PLANKJES MET VLAG EN WIMPEL VOOR DE STABILITEITSTEST. Met de nieuwste BIOS van Asus kan de multiplier ook bij de A7V via de BIOS veranderd worden, dus dat voordeel van de KT7 valt ook weg. Uiteindelijk wordt er dan ook geen winnaar uitgeroepen; de Abit kost iets meer dan de Asus, maar biedt een extra PCI slot en de RAID functie. Je moet dus voor jezelf beslissen of deze features je het geld waard zijn.
[/quote

Ik lees hier dat met de nieuwste biosversie je zonder dipswitches enzo kunt overklokken. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het goed, is het stabiel etc ?

Geen inspiratie

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Nog niet , die bios is nog BETA , wacht nog ff een weekje of 1/2 en de final zal uitkomen(hoop ik).Hij is op dit moment in ieder geval nog niet stabiel, heb ik gehoord.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 08:22
Psies, niet die bios erop gooien, hijs zo brak als een eend ;). De MP is helemaal nog niet softwarematig te veranderen enzo :) al staat het er wel, maar het werkt gewoonweg niet. ik denk dat het er wel in zit als de 1005 bios klaar is met de beta.

Verwijderd

hey dude

ik heb dus wel die 1005 beta bios geinstalleerd

en zo stabiel als een huis
maaaaaaar.......hij loopt meteen vast als ik CPUID draai, zelfs win2k (en die is bij mij nog nooit vastgelopen)
voor de rest nergens problemen mee

het trouwens echt relax dat je zo in je luie stoel je multiplier kunt veranderen

greetzzz
MiLKaKOE }:O

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 18:47 schreef MiLKaKOE het volgende:
hey dude

ik heb dus wel die 1005 beta bios geinstalleerd

en zo stabiel als een huis
maaaaaaar.......hij loopt meteen vast als ik CPUID draai, zelfs win2k (en die is bij mij nog nooit vastgelopen)
voor de rest nergens problemen mee

het trouwens echt relax dat je zo in je luie stoel je multiplier kunt veranderen

greetzzz
MiLKaKOE }:O
bij mij loopt ie ook wel stabiel zolang ik MBM niet draai, maar die multiplier werkt alleen niet.
welke revisie mainboard heb je?

Verwijderd

1005_03d geinstalleerd draait als een trein en stabiel als een rots, kan geen multiplier gebruiken voor de rest geen problemen.:z

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 13:35

IWriteCode

Less = more

Kheb nog steeds 1004c.. geen problemen :)

Less = more

Pagina: 1