namezero verhuizen

Pagina: 1
Acties:

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 14:11

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
jaren geleden heb ik ooit een domain aangevraagd bij namezero(gratis ja, allang spijt van, maar goed)

Heeft altijd wel redelijk gewerkt. Nu heb ik de laatste 2-3jaar niet meer betaald, tot oktober vorig jaar, toen ik de dnssen geupdate heb naar mijn hostingprovider in nederland(netholding.net), ik had toen toegang tot mijn account bij namezero

Zonder dat ik ooit betaald heb werkte alles weer, totdat ik 1 week geleden of zo een mail kreeg van netsol.com dat de domainname currently in a pending
deletion status is.

Netholding heeft voor mij enkele keren getracht de domeinnaam te verhuizen, maar dat lukt dus niet.
De login en pass voor namezero heb ik ook niet meer, aangezien mijn email verandert is dus renewen lukt niet

wat kan ik nu doen, en waarom lukt dat verhuizen niet? Ik heb weinig zin om $35 voor een jaar te betalen

volgens de whois staat het domein op mijn naam

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:16
*zucht* namezero, die goeie ouwe tijd, gratis domeintjes, en proberen de reclame weg te werken :)

[ontopic]

Al geprobeerd contact te zoeken met de helpdesk oid van namezero :?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• sander817

sander817

Topicstarter
ja, login and pass reset aangevraagd via fax, maar dat zal wel lang gaan duren
ook netsol.com via fax gevraagd te transferen van Wholesale Account to a Retail Account

dat duurt zolang allemaal.......ik d8 misschien weet iemand hier iets

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Namezero reageert op zich best snel op mail. Maar ... je hebt 2 / 3 jaar niets betaald en nu wil je dat domein weer gaan gebruiken? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sander817

sander817

Topicstarter
maar waarom heeft het dan een half jaar gewerkt toen ik de dns veranderd heb???zonder te betalen