De zoek functie binnen documenten dmv ctrl-s werkt niet meer!?!? Ik gebruik Windows XP Prof. En heb geen idee hoe dit gekomen is. Weet iemand of je dit ook ergen kan instellen?
'Binnen documenten' klinkt als 'in Word' ?
Wat ik zeggen wil: WAAR werkt CTRL-S niet meer?
Wat ik zeggen wil: WAAR werkt CTRL-S niet meer?
[ Voor 15% gewijzigd door pven op 28-04-2003 22:55 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ctrl-s??? volgens mij was dat altijd ctrl-f??
HENG HENG
F van Find ....
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
en dat zal ook nooit gewerkt hebben ookAnoniem: 38703 schreef op 28 April 2003 @ 22:52:
De zoek functie binnen documenten dmv ctrl-s werkt niet meer!?!? Ik gebruik Windows XP Prof. En heb geen idee hoe dit gekomen is. Weet iemand of je dit ook ergen kan instellen?

ctrl-f Find
S save (verstuur @ GoT
B bold
U underline
I italic
Ik bedoel inderdaad dat ctrl-f niet meer werkt! Dat is de search fubctie binnen documenten zoals Word of op een internet pagina!
Weet je het nu wel zeker dat je die ctrl-f indrukte?Anoniem: 38703 schreef op 29 April 2003 @ 05:48:
Ik bedoel inderdaad dat ctrl-f niet meer werkt! Dat is de search fubctie binnen documenten zoals Word of op een internet pagina!
Maar je bedoelt dus dat er in IE niet meer wordt gereageerd op de ctrl-f in webpagina's, en ook in Word wordt er niet meer op gereageerd? Je bent namelijk wat onduidelijk
Overdreven vraag: de ctrl en de f toets werken?
Kijk daarnaast even bij de buren in WOS: [rml]sky61084 in "[ XP] sneltoets ctrl + C werkt niet meer "[/rml] - heb jij misschien zoiets gedaan?
Edit:
Mag ik je quoten? * F_J_K heeft een ideetje voor een nieuwe signature

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 29-04-2003 13:12 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
F_J_K Jij bent geniaal en ik ben heel dom!!!! 
Ik heb dit weekend inderdaad met de Dual Clone functie van mijn Matrox kaart zitten klooien en volgens mij heb ik inderdaad ctrl-f als hotkey gebruikt! Zit nu op m'n werkt maar ga dit vanavond direct proberen!

Ik heb dit weekend inderdaad met de Dual Clone functie van mijn Matrox kaart zitten klooien en volgens mij heb ik inderdaad ctrl-f als hotkey gebruikt! Zit nu op m'n werkt maar ga dit vanavond direct proberen!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 38703 op 29-04-2003 11:06 ]
F_J_K is geniaal!F_J_K schreef op 29 april 2003 @ 08:43:
[...]
Mag ik je quoten? * F_J_K heeft een ideetje voor een nieuwe signature![]()
je mag me best quoten hoor
wat ik me dan wel afvraag is waarom een driver een ingebakken iets van windows als IE overruled...
[ Voor 20% gewijzigd door G33rt op 29-04-2003 21:59 ]
Bij het registreren van toetscombinaties geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. En aangezien je videodrivers eerder worden geladen dan IE of Word, hebben die laatsten pechG33rt schreef op 29 April 2003 @ 21:58:
wat ik me dan wel afvraag is waarom een driver een ingebakken iets van windows als IE overruled...
(ik geloof trouwens dat je windows-toetscombinaties zoals Windowstoets+E als programma zijnde niet kan overrulen, maar ctrl+f is application-defined en dus geen onderdeel van het OS. hooguit raar dat ze je die toetscombinatie laten toekennen, aangezien het wel een zeer standaard toetscombi is....).
Exact expert nodig?
Niet Windows, maar applicaties die in usermode draaien. En dan is er vrij veel af te vangen, al ben ik daar niet bepaald een expert en ben al lang weer de details vergetenG33rt schreef op 29 April 2003 @ 21:58:
offtopic:
Slijmballen
Edit: En ik moet niet een kwartier een topic open houden en dan zonder F5 op send rammen. De sig laat ik maar zitten
Slijmballen
Edit: En ik moet niet een kwartier een topic open houden en dan zonder F5 op send rammen. De sig laat ik maar zitten

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 29-04-2003 23:49 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1