Toon posts:

Sirieus draadloos systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een beetje rond zitten neuzen maar nu ik geen 2 pc's heb kan ik niet meer draadloos geluid sturen naar me boxen.

Ik heb een Medion Laptop (2.6 Ghz 512 MB DDR WinXP Home)

Ik heb een subwoofer (4.1) en nog 4 extra boxen. Die zijn aangesloten via de line out of koptelefoon out van me laptop

Nu kan ik al draadloos internetten via me Wifi systeem, ik kan nu ook al via het systeem van Trust kan ik draadloos me apparaten aan en uit schakelen (lampen etc), nu wil ik ook draadloos me geluid naar me boxen sturen.. dit moet wel mogelijk zijn met een laptop.

Ik neem aan dat dit kan? Zoja, waar moet ik zoeken, de naam van het product? Misschien bestaat het nog niet.. dan zou ik balen :)

Hoor graag van jullie

Verwijderd

Een fabrikant van zo'n setje is Marmitek, ik heb zelf een wat goedkoper merk (HQ) Vid-Trans model 2063,2064.
Daarmee kan ik beeld en geluid draadloos over een afstand van zo'n 30 meter versturen.
De ene kant een plugje vanuit de geluidskaart naar de zender, vanaf de ontvanger ga ik dan naar de receiver. Zo'n setje is ook te gebruiken om bv een dvd speler die beneden staat op die manier aan te sluiten op een tv boven en dat met een goede kwaliteit (tenminste hier)
Ondertussen toch maar een langere tulpkabel laten maken, die kwaliteit is toch wel een stukkie beter.

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
Marmitek is zeer goede keuze... gebruik hem zelf ook.. met beetje knutselen zelfs.. ga je de hele straat door ;)

Verwijderd

Kwas een urlletje vergeten :D

http://www.marmitek.nl/

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie alleen http://www.marmitek.nl/nl...ct.asp?taal=1&subgroep=26 deze? Ik denk niet dat dit de juiste is? :)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom niet? Hij ziet er juist perfect uit voor deze situatie?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

Topicstarter
Beetje groot om dit naast me laptop te zetten niet waar? :D Deze droom gaat over.. :(
Toch bedankt voor de moeite :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 23:09 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

D3LTA schreef op 28 April 2003 @ 22:56:
Marmitek is zeer goede keuze... gebruik hem zelf ook.. met beetje knutselen zelfs.. ga je de hele straat door ;)
Ik heb een Thomson setje voor audio/video maar je moet wel de frequenties zo ver mogelijk van elkaar afstemmen want als ik met mijn Medion WiFi te dicht in de buurt van de ontvanger komt krijg ik een beetje dat GSM effect op de TV.

Daarnaast kan een magnetron op 30 meter afstand je luidsprekers en je oren kosten!!
Pagina: 1