na nieuws: Ombouwen Playstation met modchips illegaal gelezen te hebben neem ik aan dat deze vraag wel nog mag.
M'n broer heeft onlangs een ps2 op de kop weten te tikken maar nu zat er een usb dingetje bij. Het is zelf gesoldeerd maar ik kan er via google niks over vinden. Ik krijg via google alleen maar infor over zon action replay dongle.
Het gesoldeerde gedeelte bestaat uit een condensatortje (0,47u) en een chipje (kan niet lezen wat erop staat)
Na enig testen bleek dat gebackupte ps1 spellen het gewoon doen, en ps2 spellen een zwart scherm opleveren.
orginele spellen doen het natuurlijk gewoon.
wie kan me enige info geven over wat ik hier nu precies voor me heb ?
Ik zelf zie door de bomen het bos niet meer...
M'n broer heeft onlangs een ps2 op de kop weten te tikken maar nu zat er een usb dingetje bij. Het is zelf gesoldeerd maar ik kan er via google niks over vinden. Ik krijg via google alleen maar infor over zon action replay dongle.
Het gesoldeerde gedeelte bestaat uit een condensatortje (0,47u) en een chipje (kan niet lezen wat erop staat)
Na enig testen bleek dat gebackupte ps1 spellen het gewoon doen, en ps2 spellen een zwart scherm opleveren.
orginele spellen doen het natuurlijk gewoon.
wie kan me enige info geven over wat ik hier nu precies voor me heb ?
Ik zelf zie door de bomen het bos niet meer...
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad