Hallo ,
Heb sinds vandaag een Club3d ATI Radeon 9500np .
Leuk kaartje
.
Ik ingebouw , format C: , verse windows XP pro installatie met SP1 , ik installeer drivers van het cdtje ,vervolgends 3dmark 2001 , .
Ik laad 3dmark 2001 , ik klik op beschmark , dan krijg je het schermpje je te zien van Loading Game 1 Car chasing , dan is tie klaar met laden , dan krijg ik zwart beeld.
, dan kan ik alleen nog maar resetten.
Ok , ik nieuwe Catalist 3.2 er in gezet , zelfde probleem .
Ik VIA drivers er op gezet , nog steeds probleem.
Ik weer schone windows installatie gedaan , andere Catalist , van 2.3 tot 3.2 , bij geen een van alleen werkt het ,
via vanaf 4.36 tot 4.46 geprobeerd , werkt ook allemaal niet.
I kweer format C: . windows 98SE er in , catalist 3.2 er in , start 3dmark 2001 , werkt perfect, haalde 9250 punten.
Ok , ik weer windows XP , Catalist 3.2 , geen via , werkt nog niet.
verschil met DX 8.1 en 9 maakt ook niet uit.
Windows 2000 krijg ik het ook niet aan de praat.
M`n spellen doen het ook niet , alles eindigt in zwart beeld en m`n monitor lichtje gaat erbij knipperen.
Ik word er helemaal gestoord van , iemand een oplossing ?
Heb sinds vandaag een Club3d ATI Radeon 9500np .
Leuk kaartje
Ik ingebouw , format C: , verse windows XP pro installatie met SP1 , ik installeer drivers van het cdtje ,vervolgends 3dmark 2001 , .
Ik laad 3dmark 2001 , ik klik op beschmark , dan krijg je het schermpje je te zien van Loading Game 1 Car chasing , dan is tie klaar met laden , dan krijg ik zwart beeld.
Ok , ik nieuwe Catalist 3.2 er in gezet , zelfde probleem .
Ik VIA drivers er op gezet , nog steeds probleem.
Ik weer schone windows installatie gedaan , andere Catalist , van 2.3 tot 3.2 , bij geen een van alleen werkt het ,
via vanaf 4.36 tot 4.46 geprobeerd , werkt ook allemaal niet.
I kweer format C: . windows 98SE er in , catalist 3.2 er in , start 3dmark 2001 , werkt perfect, haalde 9250 punten.
Ok , ik weer windows XP , Catalist 3.2 , geen via , werkt nog niet.
verschil met DX 8.1 en 9 maakt ook niet uit.
Windows 2000 krijg ik het ook niet aan de praat.
M`n spellen doen het ook niet , alles eindigt in zwart beeld en m`n monitor lichtje gaat erbij knipperen.
Ik word er helemaal gestoord van , iemand een oplossing ?