Ik heb sinds een paar maanden een nokia 7210. Een paar dagen geleden steunde ik perongeluk met mn elleboog op dat schermpje en die krakte toen kapot. Weet iemand of dat kleurenschermpje vervangen kan worden en hoeveel dat ongeveer gaat kosten?
Tuurlijk kan dat vervangen worden, maar goedkoop zal het niet zijn. Valt dit niet onder garantie?
... zelf gesloopt zal wel niet onder de garantie vallen ...
[ Voor 26% gewijzigd door pven op 28-04-2003 22:36 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Hmmm.. zonde..
tja.. dit valt nou niet bepaald onder de garantie..
Het is nogal een duur grapje..
Reken maar op een 115 euro inclusief reparatie kosten.
Heb je de gsm niet verzekerd toevallig? dat kan je veel geld schelen..
dan betaal je alleen je eigen risico..
tja.. dit valt nou niet bepaald onder de garantie..
Het is nogal een duur grapje..
Reken maar op een 115 euro inclusief reparatie kosten.
Heb je de gsm niet verzekerd toevallig? dat kan je veel geld schelen..
dan betaal je alleen je eigen risico..
Nee hij was niet verzekerd, en het viel buiten de garantie kreeg ik te horen van de winkel waar ik hem gekocht had. Ze zeiden dat ik naar een nokia servicepunt toe moest gaan en dat die meer wisten. Maar ik wil het schermpje er het liefst zelf gewoon inzetten, dan hoef ik alleen het schermpje te betalen, ik weet alleen niet waar ik zo'n schermpje kan kopen. Iemand misschien een iedee?
Op ebay kun je ook nog wel eens losse schermpjes vinden bij handelaren, maar het nadeel is wel dat die zich meestal in het buitenland bevinden.
Verwijderd
yep daar hebben ze alles alleen niet vragen waar het vandaag komtVerwijderd schreef op 01 May 2003 @ 22:29:
zwarte markt in beverwijk of bestellen bij www.salesplaza.nl
maar dat boeit ook niet verder als het maar beeld geeft
Verwijderd
gekke werk daar heb ik een nieuwe 7650 voor joh
gelukig heb ik dat probleem bij de mijne nog niet gehad
360 lijkt me inderdaad wat reeeler bedrag, 115 lijkt me wat te cheap... ik heb mijn 6610 ook verzekerd voor de zekerheid, alleen dekken ze maar tot 300 euro geloof ik, die kleine lettertjes ook altijd!
Als ik jouw was zal ik eens informeren bij je local telecom dealer over wat prijsjes of een nokia repair centre bellen.. gaat snel kapot dat kleine spul zie ik alweer ik zal voorzichtig voortaan doen met mijn 6610
Inderdaad, begin maar met rondbellen. "Waar kan ik product X kopen?"-draadjes horen niet echt hier thuis
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()