Toon posts:

[wc] wat vinden jullie vandit watercoolblokje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het beter dan de maze3.
Afbeeldingslocatie: http://www.ipkonfig.com/Reviews/LiquidCooling/Dtek-TC-4Rev2/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ipkonfig.com/Reviews/LiquidCooling/Dtek-TC-4Rev2/04.jpg
het is dus dat er meer turbulentie in het water komt door die spiralen.
zou het werken?
de site waar ze hem testen http://www.ipkonfig.com

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 22:20 ]

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Waar haal je vandaan dat die het beter doet dan de maze3? Link? ziet er wel leuk uit

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Topicstarter
op de site waar ze hem getest hebben tegen over de maze3

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 22:16:
op de site waar ze hem getest hebben tegen over de maze3
doh

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
als je dan ook nog even de URL post is iedereen weer blij :)

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 11:31

oehoe

blije prutser, ouwe sok

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 20:03
alstublieft :Y)

/edit

telaat |:(

[ Voor 13% gewijzigd door PhuSioN op 28-04-2003 22:22 ]

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35

Q-bone

Dusss...

wel vet, wat kost ie :d

bla?

Verwijderd

Topicstarter
50 dollar

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 06:21
ik dacht eerst altijd dat turbulentie niet zo goed was voor de koelling..., maar hier wekken ze het juist expres op :S ! Wat is nu wel waar en wat niet ?

Verwijderd

tja dan haal ik het liever van een inkoopactie mijn danger maze3 cloon van tha maffkees actie 37,50 euro.

prestatie 1400@1700 2.10v 33idle 38 stressed :9

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik kan me niet voorstellen dat turbulentie beter of slechter zou zijn..al dat geneuzel, is de rest van het blokje wel 100% rendabel dan :?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
mja beter dan een maze3.. hoeveel graden scheelde het? 1? 2? :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

die groefjes in de zijkant zorgen voor mee contactoppervlak wat zeker helpt. die spiraal zorgt alleen voor turbulentie wat denk ik maar weinig verschil gaat maken (is wel 1337)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 07:36
Ziet er imho wel :9~ uit! >:)

Verwijderd

Turbulentie in je water voorkomt dat alleen het dunne laagje water tegen de wand van het koelblok opwarmd. Geen turbulentie in stromend water noem je laminaire stroming. Bij turbulentie komt ook water uit het midden van de stroom tegen de wand aan waardor je betere koelprestaties krijgt. Dit is theorie, dit klopt ook wel, maar in de praktijk zul je (tenzij je perfect vlakke wanden hebt) altijd wel een beetje turbulentie hebben. Dus of die spiralen zoveel uit maken, ik weet het niet. Het zal iig wel iets helpen.

• FragFrog
  • Laatst online: 15:18
Het ziet er zeer leuk uit, helaas wordt het koude water niet direct in het midden (dus recht boven de core) ingespoten, en zien die pilaren eruit als 10mm...

Nee, qua prestaties zal het geen grote verrassingen opleveren, hooguit een paar graden koeler dan een Maze3 (Wat me nog zou verbazen). Als je dan bedenkt dat'ie uit America moet komen, en dus met import, verzendkosten, ed uitkomt op 60 - 70 euro zou ik liever gaan voor het namaak-maze3 blokje van de Mafkees, die's veel goeikoper :D

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

nice blokkie ik zie dat het dus ook mogelijk is andere slangpilaartjes er op te draaien, dat is hardstikke mooi! zijn er ook slangpilaaren die dus dezelfde diameter hebben als die pilaartjes die er op horen, maar dan een kleinere diameter voor de slangaansluitingen?

Dit blok heeft nml wel een super bigass diameter, en zou het blok minder presteren met dunnere slangen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Pagina: 1