Toon posts:

office 2000 pro ondersteund geen bestanden office xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een paar belangrijke officebestanden openen maar
deze zijn geschreven met office xp.
Zelf heb ik office 2000 pro.
Als ik zo een bestand wil openen krijg ik
een boel hokjes en andere narigheid ook stater einde pagina
Moet ik nu office xp aanschaffen of is er ook een ander programma waarmee ik deze bestanden kan openen

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
office XP en office 2000 zijn compatible met elkaar, ze zouden dus zonder meer elkaars bestandsformaat moeten kunnen lezen

weet je zeker dat het document wel gemaakt is onder office XP :? en niet toevallig een document met een .doc extensie terwijl het geen .doc is

of heeft die persoon mischien lettertype's gebruikt welke niet standaard in jouw office installatie zitten?

A wise man's life is based around fuck you

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Je kan opnieuw installeren proberen! Want als je vaak executables enzo opent of andere belangrijke bestanden zoals zip ofzo dan zie je vaak van die hokjes dus het zal of geen echt doc file zijn of office doet raar dus misschien opnieuw installeren? Kan geen kwaad denk ik! Btw kun je meer vertellen? Zoals wat je al geprobeerd hebt bijvoorbeeld!

Verwijderd

Topicstarter
opnieuw instaleren heb ik al geprobeerd.
geenresultaat.
bestanden worden verstuurd met total comander
het zijn doc bestanden bijv text.doc

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
zwelgje schreef op 28 April 2003 @ 22:22:
office XP en office 2000 zijn compatible met elkaar, ze zouden dus zonder meer elkaars bestandsformaat moeten kunnen lezen
In principe wel ja, tenzij je natuurlijk XP only features gebruikt (kan me haast niet voorstellen hoor, maargoed). Is ook ergens een setting waarmee je office 97/2000 compatibility kan aanzetten... tenminste, was zo met 2000 :)

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:26

MBV

Zit er inderdaad in. Kan zelfs naar office 97. JE zou kunnen proberen de blokjes te selecteren, en een ander lettertype te kiezen. Heb je verder nog een bijzondere opmaak?

Ik ken total commander niet, maar heb je ze misschien als tekstbestanden verstuurd ipv binary? Lijkt erop alsof er in het begin een foutje is. rename het bestandje anders eens naar .blaat o.i.d. en open hem vanuit word. Misschien krijg je dan een keuzemenu wat voor bestandstype.
Pagina: 1