Hoi,
Ik heb het volgende probleem met mijn systeem
Spec's:
Mobo - MSI MS-6390
Proc - Athlon XP 2000+ (temperatuur stabiel rond de 48 graden)
Mem - 256 mb (1 Dimm)
Voeding - 300 watt
Videocard - Ait Siluro GF 4 MX (440)
brander
dvd speler
40 gig hd
Ik klus niet aan de pc dus overklokken en zo die ik niet.
De pc is 2 weken geleden begonnen met het volgende probleem: hangen tijdens een game, na reset wil hij niet meer booten (geen piep, geen beeld niets). Opstarten lukt alleen nadat de pc een minuut of 10 uit is gebleven.
Andere videocard - geen effect
Andere voeding - geen effect
ALLES er uit, ook geheugen dus alleen mobo en proc: geen piep, niets. Alleen na een wat langere periode wl ie weer opstarten.
Soms kun je een uur of wat computeren en dan: hangen en niet meer willen opstarten (dus geen piep, niets).
Nu denk ik dat het mobo brak is (zeker na het lezen van de rubriek opstartproblemen en hangen) maar voordat ik naar de winkel ren wil ik zeker weten dat ik niets over het hooft zien. Heeft iemand een idee?
Groeten,
Bert
Ik heb het volgende probleem met mijn systeem
Spec's:
Mobo - MSI MS-6390
Proc - Athlon XP 2000+ (temperatuur stabiel rond de 48 graden)
Mem - 256 mb (1 Dimm)
Voeding - 300 watt
Videocard - Ait Siluro GF 4 MX (440)
brander
dvd speler
40 gig hd
Ik klus niet aan de pc dus overklokken en zo die ik niet.
De pc is 2 weken geleden begonnen met het volgende probleem: hangen tijdens een game, na reset wil hij niet meer booten (geen piep, geen beeld niets). Opstarten lukt alleen nadat de pc een minuut of 10 uit is gebleven.
Andere videocard - geen effect
Andere voeding - geen effect
ALLES er uit, ook geheugen dus alleen mobo en proc: geen piep, niets. Alleen na een wat langere periode wl ie weer opstarten.
Soms kun je een uur of wat computeren en dan: hangen en niet meer willen opstarten (dus geen piep, niets).
Nu denk ik dat het mobo brak is (zeker na het lezen van de rubriek opstartproblemen en hangen) maar voordat ik naar de winkel ren wil ik zeker weten dat ik niets over het hooft zien. Heeft iemand een idee?
Groeten,
Bert