I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Wordt waarschijnlijk beetje knutsel werk omdat er op en Voodoo3 naar mijn weten niet zomaar een andere op gaat.. gewoon coolertje zien te vinden dat ongeveer even groot of ietsie groter is dan de chip en die erop knutselen (wel met pasta ertussen)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Je zou een paar ram heatsinks (4,- p/s) bij de stand van OC-Shop kunnen kopen en een Blue Orb ook bij de OC-Shop. Daarmee kan je je Vid. kaart wel lekker oc/en. Ik denk echter dat als je je CPU wilt gaan overklokken je toch echt een andere m/b moet gaan aanschaffen..
Verwijderd
Ik heb een a7v rev 1.02 en duron 700@770 met viper v770. Ik weet er verder ook nix van. Hoe kan ik dit leuk laten draaien en welke streepjes moet je zetten?
Ik heb een bal bearing fan @4850 rpm.
Mijn cpu zit op max 54 graden (al weer warm genoeg) en maar 250watt voeding
Ik heb een bal bearing fan @4850 rpm.
Mijn cpu zit op max 54 graden (al weer warm genoeg) en maar 250watt voeding
op je voodoo3 zet je gewoon een fan die je van een 486 koelertje af haalt, die voldoen goed. D'r is ook een speciale koeler die precies in de gaatjes van het pcb gaat met daar een een fan op, maar die werkt volgens de test minder goed dan "orgineel" element + 486fanOp woensdag 22 november 2000 16:22 schreef VIsje het volgende:
En heb een voodoo 3 3000 wil heb ook graag overklokken (heb gehoort dat het kan mits er een kooler op zit)
En welke coolers moe ik hebben?? ga naar hcc dus kan ik daar ff halen
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Nee, ik heb geen :(aldi:( pc. Dat zie je toch wel aan de componenten. Die cooler is trouwens van coolermaster. En op 770 mhz wordt ie al 58. Hoe warm mag ie eigenlijk worden?
En hoe moet je je processor unlocken???
En hoe moet je je processor unlocken???
Pagina: 1