Toon posts:

[Javascript] Layer of plaatje draaien?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag weten of ik met javascript dus een plaatje of een layer een paar graden kan laten draaien .(niet 90 of 180 ofzo maar 30 of 50 ofzo. Dat ie dus scheef komt) .

Ik heb lopen zoeken hier en daar. Maar werd niet echt duidelijk of dit nou kon. Over 1 plaatje moeten gif animatie's komen (dus met layers) die van de ene plaats naar de andere plaats op dat plaatje wijst. (een pijl met wat bewegende licht effecten.) En er komen meerdere pijlen op dat plaatje dus layers moet.

Ik kan helaas de gd libary van php niet gebruiken sinds deze geen gif ondersteunt. En al helemaal geen animatie volgens mij (correct me if i'm wrong). Anders had ik imagerotate() kunne gebruiken en hem vervolgens naar de layer kunne sturen. Maar evengoed. Kan iemand mij vertelle of het kan en hoe het moet met javascript? Of een andere methode die ik over het hoofd heb gezien?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:19
Javascript hoort thuis in W&G, niet in P&W.

p&w -> w&g.

https://fgheysels.github.io/

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
[url http://www.hotscripts.com/search/?bool=AND&query=image+rotate&category=JavaScript]hotscripts?[/url]

Verwijderd

ie heeft hier een css filter voor meen ik, da's hier wel eens langs gekomen en ook op msdn wel te vinden.

Maar volgens mij gaat je dat in andere browsers niet lukken, of je moet een reeks plaatjes aanmaken en die steeds dynamisch vervangen met javascript, dat kan wel (obj.src = "ietsAnders.gif";)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 22:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
whoami schreef op 28 April 2003 @ 21:08:
Javascript hoort thuis in W&G, niet in P&W.

p&w -> w&g.
uuh sorry. is natuurlijk design eigelijk..
ie heeft hier een css filter voor meen ik, da's hier wel eens langs gekomen en ook op msdn wel te vinden.

Maar volgens mij gaat je dat in andere browsers niet lukken, of je moet een reeks plaatjes aanmaken en die steeds dynamisch vervangen met javascript, dat kan wel (obj.src = "ietsAnders.gif";)
mm betekent dat ik 360 plaatjes moet gaan maken? :S
Ik zal eens ff wat css dingen naslaan. Bedankt al hoewel ik toch het liefst gewoon via javascript mijn layer will draaien. Iemand een andere oplossing dus?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ben bang dat dat niet gaat lukken hoor.
Of je gebruikt Flash, of PHP heeft ook wel wat mogenlijkheden, maar dat kon niet dusseh

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

http://msdn.microsoft.com...erence/filters/matrix.asp

matrix filter dus, werkt alleen in ie

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Kan wel, IE only, en had je ook met de search kunnen vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.