Ik heb weer es m'n PCTVPro kaartje afgestoft en in m'n pc gedrukt. Nu wil ik eigenlijk kijken naar NHL Playoff wedstrijden. Alleen zijn deze alleen op amerikaanse zenders te bekijken. Is het mogelijk om deze zenders via je tvkaart te ontvangen op een of andere manier????
Waarschijnlijk door er een satelietschtoel aan te hangen. Als je kabelmaatschappij de amerikaanse zenders niet doorstuurd, dan niet via de kabel. En waarschijnlijk ook niet via een antenne. Dan dus alleen satelietschotel een oplossing.
Nee. Dat kan dus niet. Als net als wat Joove zegt je kabelmaatschappij geen amerikaanse zenders doorgeeft kun je ze dus ook niet zien op je pckaartje.
Tis dus niet zo dat een kaartje in je pc meer kan ontvangen als een normale tv. Ze kunnen alleen dus laten zien wat er wordt aangeboden op de kabel.
Tis dus niet zo dat een kaartje in je pc meer kan ontvangen als een normale tv. Ze kunnen alleen dus laten zien wat er wordt aangeboden op de kabel.
Verwijderd
Als je er een schotel aan wilt hangen moet je een PCTV SAT kaart hebben. Das een andere dan een tv kaart, maar het is in ieder geval wel de enige oplossing!Joove schreef op 28 April 2003 @ 21:13:
Waarschijnlijk door er een satelietschtoel aan te hangen. Als je kabelmaatschappij de amerikaanse zenders niet doorstuurd, dan niet via de kabel. En waarschijnlijk ook niet via een antenne. Dan dus alleen satelietschotel een oplossing.
Ik had het dus niet over de tv kaart of kabel, maar via internet.megaleo schreef op 29 April 2003 @ 00:41:
Nee. Dat kan dus niet. Als net als wat Joove zegt je kabelmaatschappij geen amerikaanse zenders doorgeeft kun je ze dus ook niet zien op je pckaartje.
De zijn tegenwoordig zoveel site's die livestreams bieden.
Als ik op de bovengenoemde site kijk zie ik bij de USA al 49 tv stations staan.
Be Stronger Than Your Excuses
Het is waarschijnlijk geen oplossing. Op een schotel ontvang je in Europa praktisch geen amerikaanse zenders. De aarde is rond en dus kun je de sats die boven amerika hangen niet zien......Als je er een schotel aan wilt hangen moet je een PCTV SAT kaart hebben. Das een andere dan een tv kaart, maar het is in ieder geval wel de enige oplossing!
Er zijn drie Fox zenders die op midden-oosten en europa gericht zijn. Wanneer die toevallig NHL uitzenden heb je geluk en kun je het wel zien. Daarnaast zou je kunnen gokken op scandinavische sat tv?
Mmm. Oke is zo. Maar CNN staat er niet eens bij.KimSaRo schreef op 29 april 2003 @ 00:52:
[...]
Ik had het dus niet over de tv kaart of kabel, maar via internet.
De zijn tegenwoordig zoveel site's die livestreams bieden.
Als ik op de bovengenoemde site kijk zie ik bij de USA al 49 tv stations staan.
Leuke site eigenlijk wel.
Fox Sports op de 45W is idd een goede optie. Verder kun je een abonemment nemen op Sky Digital (UK) daar wordt ook veel Amerikaanse sport op uitgezonden.
Ook zijn er wel es IJshockey fees te zien op de 12.5 West. Dus het beste neem je een draaibare schotel!
Ook zijn er wel es IJshockey fees te zien op de 12.5 West. Dus het beste neem je een draaibare schotel!
Pagina: 1