[ppstats]Proxyper.ini probleempje

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:21
Ik heb vandaag ook maar weer eens een proxy opgezet en wil daarbij ook weer stats draaien. De proxy draait en de OGR-stats lopen. Helaas de RC5-72 stats niet ;(

Tijdens het draaien van het perl-scriptje krijg ik de volgende error in debug-mode:

code:
1
2
Debug: Reading proxy initialization file /bin/proxyper/proxyper.ini ..
Personal Proxy Statistics : Cannot open proxy ini file : /bin/proxyper/proxyper.ini (No such file or directory)

Dat laatste kan wel kloppen want mijn proxyper.ini staat heel ergens anders. Dat had dat statsscript kunnen weten want in de ppstats.ini staat dit:

code:
1
Proxyini = "F:/DPC/Dnet/proxy/proxyper.ini"

Heb al lopen klote met die slashes maar het lijkt niet veel te helpen. Snap eigenlijk niet hoe dat script erbij komt om te gaan zoeken in /bin/proxyper/proxyper.ini want als ik in het script of de ini zoek op die naam komt die nergens in voor :?

Wie helpt en zegt even welke (kleine) tiepfout ik heb gemaakt? :D

p.s. de hele ini-file wil ik ook nog wel posten als dat nodig mocht zijn ;)

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-04 08:28

Pyrus

Hardknock life

Zelf had ik deze foutmelding ook (met OGR, onder windows). Bij mij lag het eraan dat ik niet vanuit de dir waar ppstats stond draaide :/
Misschien dat dat helpt?

[edit]
Kzie nu trouwens dat jij ook onder windows werkt, heb je de .ini van de ppstats wel aangepast? En heb je de goede, dus die ppstats.ini.w32 gebruikt?
je weet maar nooit.... ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Pyrus op 28-04-2003 20:51 ]

LinkedIn

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-05 21:40
Dat probleem had ik dus ook alleen heb ik hier een OGR proxy only draaien. Als je de stats wilt runnen moet je dit doen:
D:\Progra~1\Perl\bin\perl -w C:/OGRpro~2/ppstat~1.1/ppstat~1.pl -debug
Teminste dat is in mijn geval. Moet je dus zelf ff aanpassen. Zorg ervoor dat alle slashes 1 kant op staat. Dus allemaal / en niet \ Je vergeet waarschijnlijk dat C:/ ervoor te doen

• Witlof
Ik zie net dat bij het draaien van ppstats de hele ppstats-rc5.ini niet meegenomen wordt :? Alle settings die ik aangepast heb blijft hij toch gebruiken op een of andere manier 8)7

• Witlof
@Pyrus: Ik gebruik inderdaad Windows en heb de ppstats.ini.w32 gebruikt.

@Robkazoe: Wat jij zegt snap ik niet helemaal. Ik run nu gewoon uit de dir waar ppstats staat door het script met -debug uit te voeren. Waarom zou ik dat andere ervoor moeten zetten :?

• Witlof
Fout gevonden :D

Had de stats voor RC5-72 maar ook voor RC5-64 gedownload aangezien er nog wel eens een oud verdwaalde PC wat RC5-64 flushed.

Had ik alles aangepast voor RC5-72 maar draaide de perl-script voor RC5-64 8)7

* Witlof is goed bezig zullen we maar zeggen :+ en dat zonder alcohol :D

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-05 21:40
Ik bedoelde dat je bv je perl oproept en dan vervolgens zegt dat hij bestandx.xxx moet laden terwijl bestand x in een hele andere directory staat. Dan kan hij hem niet vinden. Maar lama, je probleem is opgelost: Smirnoffje?

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Witlof schreef op 28 april 2003 @ 21:10:
Fout gevonden :D

Had de stats voor RC5-72 maar ook voor RC5-64 gedownload aangezien er nog wel eens een oud verdwaalde PC wat RC5-64 flushed.

Had ik alles aangepast voor RC5-72 maar draaide de perl-script voor RC5-64 8)7

* Witlof is goed bezig zullen we maar zeggen :+ en dat zonder alcohol :D
:P Pruts0r :P

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Witlof
En bedankt _/-\o_
Pagina: 1