Toon posts:

Beeld verspringt van kleur.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had een vraagje over mijn LG 19" Flatron.
Als hij een uur of 12 aan heeft gestaan gaat hij verspringen van kleur, het ziet er dan uit alsof het beeldscherm donkerder wordt gezet.
Hij staat in een kast met de bovenkant bijna tegen een plank aan.
En het is best wel warm tussen de monitor en de plank, zou het misschien daar aan kunnen liggen ?

Bedankt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Test het eens zou ik zeggen :P

Kan je de plank niet een stuk omhoog zetten of de monitor tijdelijk buiten de kast plaatsen? Dan weer je snel genoeg of dat de oorzaak is :)

Verwijderd

Topicstarter
Nope, dat kan niet ! op de plank staan heel veel mappen en zooi en anders past het er niet meer in.
Maar, ik zal toch even kijken of ik de boel niet ergens anders kan stallen ofzo.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 20:41 ]

• Pollewob
  • Niet online
Mjah, probeer hem er dan tijdelijk buiten te plaatsen, of de hitte de oorzaak is van je probleem kan je alleen te weten komen door het met je eigen monitor te testen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, nu is hij dus koud. En die kleuren zijn weg
Maar nu zijn de zijkanten van het scherm naar binnengebogen zeg maar...:|
Is dit het teken dat hij binnenkort stuk gaat ?

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38
Even paar uur uitzetten, daarna weer proberen.
Hoop voor je dat het lukt :)

• Pollewob
  • Niet online
Dat is gelijk vanaf het aanzetten en blijft continu hetzelfde? Dan kan opnieuw afstellen ook al helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Aah ik zie al waarom hij krom is :). Mijn vader dacht slim te zijn dus die ging effe op alle knopjes drukken.. Daarom is het beeld dus naar binnen gebogen. Bedankt voor alle hulp!
En het beeld versprong dus gewoon door de warmte :)
Pagina: 1