[Outlook Express] Plaatjes (bijlagen) niet weergeven in mail

Pagina: 1
Acties:

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 21:34
Ik gebruik Outlook Express en stuur veel mails met digitale foto's op hoge resolutie. Is het ook in te stellen dat de foto's die als bijlage zijn ingesteld zonder onder aan de mail komen te staan?

Alvast Bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Schelte op 28-04-2003 20:16 ]

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:36
Dat komen ze toch altijd? Bij de ontvanger.

En anders moet je die foto's invoegen via het menu Invoegen...

Een andere manier van wat jij bedoelt zou ik niet weten en is er ook niet volgens mij... Maar zoiets als dit kun je toch ook wel in google vinden :?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 21:34
EDIT: ZONDER bedoelde ik... Kben in de war geraakt door: Onder... :<

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 23:36
Dan kun je alsnog in mij post kijken over wat ik zei van het Invoegen van afbeeldingen. Dan kun je ze op elke plek zetten die je wilt. En als je ze echt niet afgebeeld wilt hebben blijft er maar 1 ding over en dat is inpakken met WinRAR / WinZIP... en dat bestand als bijlage meesturen.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je geen HTML gebruikt, maar gewone tekst is het niet de OE die je gebrukt om te zenden die het onder het mailtje weergeeft, maar de OE van de ontvanger die het doet. Als de ontvanger een andere mailclient gebruikt komt het als attachment. En inderdaad wordt het dan waarschijnlijk inpakken oid. om de client zo ver te krijgen het niet weer te geven.

Edit:

Je zou het Content-Type van je ge-attachte bestanden kunnen aanpassen. Kijk eens wat er gebeurt als je HKEY_CLASSES_ROOT\.jpg oid aanpast :)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 28-04-2003 20:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)