mx500 probleempje!

Pagina: 1
Acties:

• suprcow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01-2022
dag lieve got'ers ik heb sinds 2 dagen een mx500 van logitech...
het probleem is dat ik met mijn vorige muis 3 knoppen had en met
de middelste veel functies gebruikte zoals ook in 3ds en gtk radiant..
maar nu heb ik gezocht en er stond in het muis installatie programmatje wat
je kan openen voor de knoppen configuratie dus een functie die middelste knop moest voorstellen. maar deze funtie werkt helemaal niet zoals ik ahd gehoopt
of liever gezegd helemaal niet.. met vorige 3 knoppen muis kon ik dus met
de middelste knop het beeld in een teken programma verslepen (denk dat dat standaard is). maar dit lukt niet met mn mx500.

en tweede vraagje is kan ik de zijknoppen ook gebruiken dat ze niet geklikt kunnen worden alleen maar dat je ze ook vast kan houden zodat het effect blijvend is.voorbeeldje : ik speel quake 3 daar heb je zoom functie maar als ik de zoom op een zij knop assign dan druk ik die knop en dan gaat ie heel snel in en uit
en normaal als ik de zoom inhoud moet ie ook ingezoomd blijven. want aan heel snel in en uitzoomen heb je niet..das veel te snel.

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb net een MX700, had in AutoCAD hetzelfde probleem. Toen ik bij Buttons bij de Mouse Properties voor het scrollwieltje "Middle Button" selecteerde, werkte dat voor mij prima. Maar begrijp dat dat bij jou niet het geval is?

Op je tweede vraag heb ik geen antwoord...

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:03

Robtimus

me Robtimus no like you

Is dat laatste niet een probleem met je q3 config?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Kies Middle button voor functie op je middle button (middenknop).. logisch toch :)
Gullie zn antwoord klopt.

ma ma ma ma ma macron one

• suprcow
ja dat heb ik geprobeerd maar bij mij werkt de middle button funtie dus niet zoals
ie op mijn vorige muis werkt.... en t antwoord gaf ik zelf al.... dat ik het geprobeerd had
een knop als middle button in te stellen...

• suprcow
en die 2e vraag zou een q3 config probleem kunnen zijn want als ik de zoom op een
toetsen borb knop zet werkt het prima maar ik wilde het liever op een muis knop...
maar das ook geen prioriteit..

prioriteit is nu voor mij dat de middle mouse functie niet werkt bij mij...

ik hoef toch niet de pc te restarten na instellen van middelste muisfuntie he?
ik heb t wel geprobeerd maar ook toen werkte het niet.. ik heb het gevoel
dat die hele middelste muis funtie niets doet namelijk

[ Voor 29% gewijzigd door suprcow op 28-04-2003 21:06 ]

• suprcow
ik ben dr al uit lieve got'ers... ik ben naar de logitech website gegaan...
en daar bleek dat ik mouse ware 9.76 kon downloaden en bij de aanschaf zat mouseware 9.7 er bij... dus ff opnieuw geinstalleerd en toen werkte de middle mouse functie well....

(OF! en dit moeten jullie niet verder vertellen :D mijn vriendin heeft het pakket voor de verkeerde windows geinstalleerd... daar zal ik nooit achter komen heheh behalve als bij jullie de middle mouse func wel werkte met de mouseware 9.7)

Verwijderd

Ik installeer altijd gewoon de Driver Intelli Mouse. Dit is ongeveer het enige echt goede programma van MS. Hier kan je ook gewoon karakters aan buttons toevoegen per applicatie. Dus als een spel of programma je key niet herkent koppel je hem toch gewoon aan je backspace bijvoorbeeld?!! Dit is echt goud. Zeker in spellen.

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 21:56:
Ik installeer altijd gewoon de Driver Intelli Mouse. Dit is ongeveer het enige echt goede programma van MS. Hier kan je ook gewoon karakters aan buttons toevoegen per applicatie. Dus als een spel of programma je key niet herkent koppel je hem toch gewoon aan je backspace bijvoorbeeld?!! Dit is echt goud. Zeker in spellen.
Ja. En dat heeft vrij veel zin bij een Logitech muis, lijkt me... :|

Bij m'n MX700 heb ik trouwens versie 9.73 gehad, dus kan je niet helpen met 't belachelijk maken van je vriendin... ;)

System Specs Desktop | System Specs Laptop

• suprcow
hehe bedankt voor de moeite in elk geval...

mja vrouwen en computers hou maar op :D

ze had die mx500 voor me gekocht omdat ik t er zo vaak over had :D
en toen heeft ze m ook maar gelijk ff geinstalleerd voor ik thuis was.....
mja ik moest de helft weer deinstalleren allemaal vage extras die ze gewoon
aangevinkt laat weetjewel :D
Pagina: 1