Als ik mijn computer aanzet zie ik tijdens het opstarten mijn CD-schrijver mooi in het lijstje staan. Eens in windows is mijn cd-schrijver niet meer te bespeuren. Niet in windows verkenner, niet in aparaatbeheer, niet in de wizard nieuwe hardware, nergens.
De voedingsstekker zit goed in want de lade gaat open en dicht, het lampje brand dat er een cd in zit en nog straffer als ik een muziek cd insteek en op de play knop op de schrijver duw begint hij gewoon te spelen.
Specs:
PIII 800
ASUS moederbord
ACER 6x4x32 schrijver
op dezelfde IDE kabel ook nog een Pioneer DVD-rom (die wel perfect werkt)
Maxtor 40 en 60GB
Windows 2000 3 weken oude installatie en de schrijver heeft gewerkt!
Ik heb ook al de schrijver losgekoppeld en zo opgestart, dan weer afsluiten schrijver aankoppelen en opnieuw opstarten maar zonder resultaat.
Ik heb wel onlangs een bios update gedaan (met succes) en sindsdien heb ik mijn schrijver niet meer nodig gehad... (dit even ter informatie)
Iemand enig idee?
De voedingsstekker zit goed in want de lade gaat open en dicht, het lampje brand dat er een cd in zit en nog straffer als ik een muziek cd insteek en op de play knop op de schrijver duw begint hij gewoon te spelen.
Specs:
PIII 800
ASUS moederbord
ACER 6x4x32 schrijver
op dezelfde IDE kabel ook nog een Pioneer DVD-rom (die wel perfect werkt)
Maxtor 40 en 60GB
Windows 2000 3 weken oude installatie en de schrijver heeft gewerkt!
Ik heb ook al de schrijver losgekoppeld en zo opgestart, dan weer afsluiten schrijver aankoppelen en opnieuw opstarten maar zonder resultaat.
Ik heb wel onlangs een bios update gedaan (met succes) en sindsdien heb ik mijn schrijver niet meer nodig gehad... (dit even ter informatie)
Iemand enig idee?