Toon posts:

IE6 download

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Altijd als ik iets download, komt er een scherm dat ik moet kiezen tussen "open" of "save" en daaronder een vinkje "altijd vragen bij downloaden" ofzoiets, maar dit staat altijd aan, omdat ik soms "open" doe en soms "save". Nu deed ik per ongeluk dit vinkje weg, en doet hij altijd meteen "open" als ik iets download, ik kan niet meer kiezen tussen "open" of "save". Iemand oplossingen of suggesties om dit probleem op te lossen?

PS: Bij "Tools" en dan "internet opties" staat het niet.

Verwijderd

Extra -> Internet-opties -> Geavanceerd -> Standaardinstelling herstellen.

Dat al gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb het hierjuist gedaan, helpt niet, als ik op de download link klik, begint hij meteen te downloaden in plaats van eerst te vragen of als ik wil "openen" of "saven".

Verwijderd

Misschien dat je hier iets aan hebt?

Gevonden door te zoeken naar internet explorer file download :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is IE5, en niet IE6, bij IE6 heb je die folder options enzo niet, ik zal maar zelf een beetje proberen overal in de opties.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 19:29:
Dat is IE5, en niet IE6, bij IE6 heb je die folder options enzo niet, ik zal maar zelf een beetje proberen overal in de opties.
Nee, dat gaat over de Windows Verkenner = Explorer in het Engels :P

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Misschien dat als je niks kan vinden een download accelerator kan donwloaden en installeren dan download hij sneller (vaak) en kun je in het prog kiezen tussen open en opslaan

Verwijderd

Topicstarter
Ah oké, sorry ;) Inderdaad, nu vraagt hij wel weer "open" of "save". Maar denk ik alleen maar bij ZIP-files, maar ik zal wel de andere vinkjes ook aanzetten als ik een ander bestand download, THANKS SILVERSTAR
Pagina: 1