Toon posts:

[ADSL] internet en telefoon gaat niet tegerlijk.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo people,

Ik heb het volgende probleem en dat is dat ik niet tegerlijk kan ADSL-en en telefoneren. Wanneer gebeld wordt valt de ADSL internetverbinding weg.

Tijdens installatie doe-het-zelf hadden we tijdens het testen van de splitter het volgende probleem. Telefoon beneden werkte, maar telefoon boven en adsl werkte beide niet. Na verwisselen de telefonie kabels, door de meeste linkse kabel in de meeste rechtse gat te steken en andersom werkte alles wel.

Alleen nu hebben we bovengenoemd probleem, dat telefoon en internetten niet tegerlijk gaat.

Na gezocht te hebben lijkt het erop dat er iets met de splitter aan de hand is.
Maar wie kan mij vertellen wat, is de splitter verkeerd geplaatst of moet ik een nieuwe connector erop zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 18:43 . Reden: tekstueel foutje ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zo te lezen zit er nog steeds een telefoon voor de splitter :)
en dat moet niet.
en alle telefoons op 1 uitgang en de adsl apart dus niet een telefoon bij de adsl gooien ;)

[ Voor 37% gewijzigd door chucky666 op 28-04-2003 18:40 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die telefoon boven is vast gesplit vóór waar jij de splitter wilt plaatsen.

Zoals chucky666 zegt kan dit niet.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

De splitter moet helemaal aan het begin van de lijn, er mag dus helemaal NIKS voorzitten. Staat ook erg duidelijk in de gebruiksaanwijzing trouwens en is via de search en google prima te vinden. :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je hebt je dus duidelijk niet aan de handleiding van het DHZ-pakket gehouden. Bovendien, aangezien je hier geen situatieschets geeft, kunnen we je onmogelijk helpen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.