Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
ik denk dat je beter hier Windows 2003 Server - Tips en Optimalisaties ff kunt kijken.
Antwoord op je vraag moet ik eerst opzoeken
Antwoord op je vraag moet ik eerst opzoeken
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Verwijderd
waarom niet gewoon de firewall van dat server os gebruiken
ik ken win2k3 server (nog) niet maar ik neem aan dat daar toch wel firewall tools inzitten
ik ken win2k3 server (nog) niet maar ik neem aan dat daar toch wel firewall tools inzitten
Verwijderd
Ik denk dat dat ding net zo crap is als de firewall van XP.Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 18:50:
waarom niet gewoon de firewall van dat server os gebruiken![]()
Verwijderd
vast niet, met win2k RRAS kun je toch een aardige firewall bouwen en ik neem aan dat dat in win2k3 wel een beetje uitgebouwd is
wellicht een beetje overkill (met blackice in het achterhoofd) maar ISA Server zo'n een optie zijn
Appels zijn geen peren
Het Windows 2003 deel is wel erg WOS-minded, maar ik doe toch maar een move.to/Software Algemeen omdat het specifiek om software gaat
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1