[gezocht] Windows 2003 firewall

Pagina: 1
Acties:

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 13:26

beerns

it is I, Leclerc

Topicstarter
Ik heb windows 2003 server enterprice edt. geinstalleerd, maar aangezien deze 64 bits is, wil Blackice Server firewall hier niet meer op draaien. Weet iemand een firewall die wel geschikt hiervoor?

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

ik denk dat je beter hier Windows 2003 Server - Tips en Optimalisaties ff kunt kijken.

Antwoord op je vraag moet ik eerst opzoeken ;)

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

waarom niet gewoon de firewall van dat server os gebruiken :?

ik ken win2k3 server (nog) niet maar ik neem aan dat daar toch wel firewall tools inzitten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 18:50:
waarom niet gewoon de firewall van dat server os gebruiken :?

ik ken win2k3 server (nog) niet maar ik neem aan dat daar toch wel firewall tools inzitten
Ik denk dat dat ding net zo crap is als de firewall van XP.

Verwijderd

vast niet, met win2k RRAS kun je toch een aardige firewall bouwen en ik neem aan dat dat in win2k3 wel een beetje uitgebouwd is

• rfoppen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 20:37
wellicht een beetje overkill (met blackice in het achterhoofd) maar ISA Server zo'n een optie zijn

Appels zijn geen peren

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het Windows 2003 deel is wel erg WOS-minded, maar ik doe toch maar een move.to/Software Algemeen omdat het specifiek om software gaat :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1