Zoals het filmpje er nu uitziet, zal je gewoon die combobox moeten lezen en de inhoud ervan in je root zetten. Iets in de trant van:
Flash ActionScript:
1
2
| // zet dit in de on (release) van die mailknop
sakeData = hoe_ziet_sake_eruit.getValue(); |
En dan krijg je in je PHP een variabele sakeData binnen die je wel nog aan je body moet plakken. Als dat te moeilijk is, dan zul je dat plakken al in Flash moeten doen, iets van ():
Flash ActionScript:
1
2
| // zet dit in de on (release) van die mailknop
_root.bericht += hoe_ziet_sake_eruit.getValue(); |
Nog
3 opmerkingen:
- Kies wat nettere variabelenamen. Ik kan je niet verwijten dat ze nietszeggend zijn (want nog vreselijker is a1..a10, b1.. etc.), maar kies wat kortere en evt omschrijvende namen, zoals sakeUitzichtKnop, sake50jaarKnop, ... (om het voor jou in het Nederlands te houden)
- Je Actionscript is geschreven in Flash 4-stijl (bv: "/:bericht" ipv "_root.bericht". Je kunt beter de nieuwe stijl hanteren, voor leesbaarheid, compatibiliteit en alles wat standaardisatie aangaat (voor zover je natuurlijk over standaard kunt spreken bij het proprietary Flash).
- En als laatste mss nog een tip: wat investeren in Engels kan nooit kwaad, want 90% van alle documentatie bij programma's is of Engels of Chinees, en ik denk dat je dat eerste eerder onder de knie hebt dan die laatste

[
Voor 2% gewijzigd door
GrimaceODespair op 01-05-2003 13:36
. Reden: ik kan al goed tellen ]