Toon posts:

Snapt iemand dit of heeft zelfde ervaring

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus p4pe. Als ik de bios flash met p4pe03.007 draait mijn pc als een raket. Als ik echter de nieuwe bios update erop zet p4pe03.012 dan wordt mijn pc erg traag? weet iemand waar dat aan ligt?

Specs:
asus p4pe gblan
p4 2,53 ghz
512 ddr 2700
Ati radeon 9700 pro
Audigy 2
WD 80 gig 8 mb cache
1 dvd pioneer
1 cdwriter Aopen

Verwijderd

den bios update zal wel ni zo goe zijn voor uwe configuratie...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 17:45:
den bios update zal wel ni zo goe zijn voor uwe configuratie...
_/-\o_

En voor topic starter: "Don't fix it if it aint broke". Draait ie goed op de oude bios, en geeft de bios je niets extra's dan alleen een nieuwere datum als je opstart.. lekker NIET doen dan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 17:47 ]

Verwijderd

Soms zitten er nieuwe functies in een bios die, zonder her-installatie, niet goed overweg kunnen met je huidige installatie. Meestal zit er dan een optie voor compatibiliteit met de oude bios.

Zoniet? dan weer (tijdelijk) oude bios terug of een nieuwe install

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52
Waarom zet je er niet gewoon 1003 final op?

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

PhD i.o.

ik heb mijn bios nog nooit geflashed :) als ik een nieuw bios wil dan laat ik het doen of ik koop een nieuw mobo. Mijn vaders PC was 6 jaar oud en al 6 jaar 't zelfde bios

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Idd zoals je kunt zien aan de extensie van de files .007 en.012 betreft het beta bios versies waar dus ook nog het een en ander aan kan mankeren. Dus liever een final versie en als je pc perfect draait gewoon niks doen

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Flash naar de laatste officiele update die van de ASUS support site komt. Dan kan er bijna niks misgaan. OF flash net zo lang tot je de laatste stabiele versie hebt voor jou sys, als je toch een nieuwe wilt hebben.
Pagina: 1