Heya,
Mijn pc reset de laatste tijd nogal vaak met onderstaande error. Ik heb een pc voor iemand anders in elkaar gezet (beide AMD systemen, zijn en mijn
) en ook daar is deze melding vaak. Na op de restartbutton te hebben gedrukt, herkent ie de harde schijf niet meer. Schijfleesfout is op de ene computer de melding, op de ander zegt ie: insert floppy boot device, ofzo.. De schijven zijn een Maxtor 40GB 7200 rpm en een Maxtor 120GB 7200 rpm..
KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR
Na deze melding komt een verhaaltje met als het niet eerder gebeurd is dat je overnieuw op moet starten en blabla, maar dan staat er:
***STOP: 0x00000077 (0xc0000185, 0xc0000185, 0x00000000, 0x00915000)
Vervolgens staat op het eind van het blauwe scherm dit:
Bezig met het starten van de fysieke geheugendump
Heeft iemand enig idee hoe dit probleem is gekomen? En vooral hoe ik het wegkrijg? Kan het zijn dat ik verkeerd? geformatteerd heb? De partities verkeerd heb ingedeeld?
Ik hoop dat iemand hier al eens ook problemen mee heeft gehad
Alvast bedankt..
Mijn pc reset de laatste tijd nogal vaak met onderstaande error. Ik heb een pc voor iemand anders in elkaar gezet (beide AMD systemen, zijn en mijn
KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR
Na deze melding komt een verhaaltje met als het niet eerder gebeurd is dat je overnieuw op moet starten en blabla, maar dan staat er:
***STOP: 0x00000077 (0xc0000185, 0xc0000185, 0x00000000, 0x00915000)
Vervolgens staat op het eind van het blauwe scherm dit:
Bezig met het starten van de fysieke geheugendump
Heeft iemand enig idee hoe dit probleem is gekomen? En vooral hoe ik het wegkrijg? Kan het zijn dat ik verkeerd? geformatteerd heb? De partities verkeerd heb ingedeeld?
Ik hoop dat iemand hier al eens ook problemen mee heeft gehad