Toon posts:

Vraagje over audigy 2 software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waarom als ik ws_ftp pro 7.5 installeer in windows xp mijn mediasource ermee ophoudt? Ik heb deze vraag ook bij het creative forum gesteld. Daar konden ze geen antwoord verzinnen. Ook als ik de pc kaal opnieuw installeer met eerst de drivers voor de audigy 2 kapt hij ermee nadat ik ws_ftp heb geinstalleerd. Ik wil dit progje graag gebruiken, maar dat gaat dus niet samen met mediasource. weet iemand een oplossing?

Anton

Verwijderd

Bij de Audigy2 kreeg ik Hitman2 erbij, die bleek Mediasource ook te nekken. (voor de 1ste patch dus) Echte top-programmeurs bij creative :Z
Gewoon ff naar Creative mailen: mailto:support@europe.creative.com

Wat wil je trouwens met mediasource? Ik gebruik het nooit :?

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 13:06
mediasource vervangen door Winamp

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind mediasourcelancher wel handig alles voor audio bij elkaar. Hetzelfde heb ik voor mijn grafische kaart en mijn netwerk van novell. Op deze manier houdt ik zaken voor mijzelf een beetje overzichtelijk en hoef ik geen 100 links op mijn bureaublad te plaatsen. Alles onder 1 knopje zou ik maar zeggen. Daarnaast kreeg ik het erbij en ik vind dat als je zoveel geld uitgeeft aan soullen, ze het ook wel mogen doen. Dit is trouwens meteen de reden dat ik van windows altijd kopietjes gebruik, want die doet het nooit.

Anton