Toon posts:

[Mandrake 9] Desktop starten?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey.

ik kom dus nu niet verder met linux 9.
ik had hiervoor windows 98 ... :P Maar nu heb ik dus hem helemaal geinstalleerd. En na de installatie vraagt ie dus vannalles met Yes/No ik typ Y/N in. Bijvoorbeeld Numlock aan / uit enz. En als je dat alleaal heb ingevuld, kom ik dus in de localhost. Maarja ik heb dus gewoon maar ingelogt. En als root ook [command SU] maar nu kom ik niet meer op de desktop [kwam k al nooit op]. Ik heb Pakket X wel geinstalleerd :S. En alsk dan startx typ, krijgk dat ie het command gewoon niet kent. Hij kent wel meer commands gewoon niet, die bij Help wel staan aangegeven. Weet iemand wat ik fout doe, of wat ik er aan kan doen om toch me desktop weer te voorschijn te krijgen?

Mzzl

PsychoCoder

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Eeh.. dus je hebt bij de installatie wel aangegeven dat ie X moet installeren maar als je startx doet pakt ie hem niet. :? Bestaat een mapje als /etc/X11 bijvoorbeeld wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ja die bestaat :P ? [/etc/X11/]

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 17:21 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 17:21:
Ja die bestaat :P ? [/etc/X11/]
Laat me raden : Je hebt een nvidia kaart :?

Wat staat er trouwens in /var/log/XFree86.0.log nadat je een keertje startx ingetikt hebt :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Die file kan ie er niet in vinden... :P

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 17:39 ]

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 18:38

deadinspace

The what goes where now?

Welkom op GoT, psychocoder :)

Het is hier de bedoeling dat je eerst zelf zoekt en dingen probeert voordat je een topic opent. Als je dan toch een topic opent, zorg er dan voor dat je topicstart begrijpelijk en duidelijk is, en vermeld veel informatie, zodat we niet naar alles hoeven te gokken.

Omdat het aan deze dingen nogal ontbreekt gaat je topic op slot.

Zie ook NOS policy - updated 01/04/03 .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.