[Gez.] Designers met Sharepoint 2 ervaring

Pagina: 1
Acties:

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 09:54

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Hoi.

Momenteel ben ik mijn weg aan het vinden in Sharepoint Portal Server 2.
Er is veel veranderd ten opzichte van versie 1 en ik heb dan ook de nodige vragen op het gebied van vormgeven binnen SPS 2.

Wat ik me afvraag is of er hier nog meer mensen rondlopen die met dit pakket werken en of er wellicht behoefte is om opgedane ervaringen met elkaar te delen.

In afwachting...

Flickr

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
tjeeez ik ben echt uniek ;(

Flickr

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Versie 2 heb ik (misschien gelukkig) nog neit mee gewerkt, in de beginfase van versie 1 heb ik wel mee gewerkt, was allemaal erg kut, alleen de search en document library waren goed te doen! Verder vond ik versie 1 erg prut, misschien dat ik versie 2 nog wel is tegenkom!

E-Developing

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Versie 1 was way cool vergeleken met versie 2, alleen de dbview.xsl aanpassen en hoppatee, nu lijkt alles op teamservices... voor een designer is het er zeker niet leuker op geworden.

Flickr

Verwijderd

dan ga je toch weer lekker versie 1 gebruiken.

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 16:26:
dan ga je toch weer lekker versie 1 gebruiken.
zo werkt dat helaas niet :+

Flickr

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

DeFeCt schreef op 29 April 2003 @ 15:16:
Versie 1 was way cool vergeleken met versie 2, alleen de dbview.xsl aanpassen en hoppatee, nu lijkt alles op teamservices... voor een designer is het er zeker niet leuker op geworden.
Vooral dat bestand was veel mee te doen, maar er waren nog wel meer opties, je kan toch ook in asp, xml, php weet ik veel wat iets ontwikkelen en dat erin plaatsen via de tool, dat was namelijk mogelijk met Sharepoint, er was iets ontwikkelt en dat hebben we eronder gehangen!

E-Developing

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Batsies schreef op 01 mei 2003 @ 11:37:
[...]
Vooral dat bestand was veel mee te doen, maar er waren nog wel meer opties, je kan toch ook in asp, xml, php weet ik veel wat iets ontwikkelen en dat erin plaatsen via de tool, dat was namelijk mogelijk met Sharepoint, er was iets ontwikkelt en dat hebben we eronder gehangen!
Klopt, maar in 2 is dat dus allemaal veranderd...

Flickr

Pagina: 1