Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
De Siemens C55 wordt veel gekocht door vrouwen, en de Samsung A800 ook, maar vooral in de wat jongere leeftijdsgroep. Verder kan ik de T600 aanraden vanwege het kleine formaat, past in elke handtas zullen we maar zeggen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
misschien is het handig om te kijken naar vrouwen met mobiel in de discotheek.
er wordt vrij veel ge sms't tijdens uitgaan, dan kun je even vergelijken
[ Voor 87% gewijzigd door bitflusher op 28-04-2003 17:29 ]
Verwijderd
Is uit te klappen en in het rood en in het zwart verkrijgbaar. Erg mooi telefoontje al zeg ik het zelf. Je krijgt er twee batterijen bij en een headset.
Link :
http://www.samsung.nl/cgi...ailpagina?id=15RFJQ-8s5-0
Laat de HK-replies gewoon achterwege aub.
alleen snel weer doofverkocht omdat de laklaag er snal afging
snel krasjes dus.. erg jammer want hij is erg mooi, vind ik zelf
Dit is een telefoon zonder al te veel versiering erbij.
Hij kan bellen en sms-sen
Prima ding
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
is qua uiterlijk bijna hetzelfde als de a800 (ook een vrouwentelefoontje)
alleen heeft hij 2 kleurendisplays.
het voorste display had d8 ik 'maar' 256 kleuren (net als de ericcson t86i btw) en het scherm is iets kleiner dan die van de a800.
maar dat telefoontje is erg
de 7210 vind ik zelf wat 'trendy' en neigt wat meer naar de vrouwelijke kant. (of de 7250, kan ze lekker foto's naar je toe mailen
Nokia 3510i gratis al bij 1 jaar abonnement Vodaphone 120. Orange zou ik echt NIET bij gaan, tenzij je horen aan de tel. wilt wanneer je weer spookrekeningen krijgt die je hoe dan ook moet betalen etc etc
Goh zit al een jaar bij duchtone/orange maar heb nooit problemen gehad, vaak ook een betere ontvangst als mensen met vodafone of ben/t-mobile ofzo (in den haag).n00bs schreef op 28 april 2003 @ 18:26:
http://www.mtfmobitel.nl/...40&providercodedoorvoer=7
Nokia 3510i gratis al bij 1 jaar abonnement Vodaphone 120. Orange zou ik echt NIET bij gaan, tenzij je horen aan de tel. wilt wanneer je weer spookrekeningen krijgt die je hoe dan ook moet betalen etc etc
DT is algemeen bekend prob. zijn vele zaken van bekend. En ook algemeen bekend bij de andere providers...Speedy_J schreef op 28 April 2003 @ 18:32:
[...]
Goh zit al een jaar bij duchtone/orange maar heb nooit problemen gehad, vaak ook een betere ontvangst als mensen met vodafone of ben/t-mobile ofzo (in den haag).
Daarnaast kan het absoluut niet waar zijn dat jij in Den Haag met Vodafone een slechter indoor en outdoor signaal sterkte hebt dan bij Orange... en dat kan ik met 100% zekerheid zeggen
Verwijderd
Nee, T-Mobile is lekker... Ik heb daar tot januari gewerkt en als je weet wat een rommel het daar is op de verschillende afdelingen dan wordt je daar echt moedeloos van. Voor mij op klantenservice was het alleen gezeik aanhoren en vervolgens mensen maar weer geduld vragen omdat simpele problemen zo 30 dagen duurde voordat ze werden opgelost. Een nieuwe simkaart? Twee weken wachten! Niet kunnen bellen? Kan wel een week duren! O2 heeft daar ook een handje van. Met Orange heb ik nooit problemen gehad (want ondanks dat ik bij T-Mo werkte belde ik met Orange). Met KPN en Vodafone heb ik geen ervaring, maar ook die twee hebben zo hun mindere punten.n00bs schreef op 28 April 2003 @ 19:32:
[...]
DT is algemeen bekend prob. zijn vele zaken van bekend. En ook algemeen bekend bij de andere providers...
Daarnaast kan het absoluut niet waar zijn dat jij in Den Haag met Vodafone een slechter indoor en outdoor signaal sterkte hebt dan bij Orange... en dat kan ik met 100% zekerheid zeggen
En verder moet ik zeggen dat ik Orange (dutchtone) altijd heel prettig heb gevonden, in de grote steden heb je eigenlijk ook met elke provider goed bereik, je moet alleen Vodafone of KPN nemen als je ook vaak buiten de steden komt.
Heb abbo's bij alle providers gehad. Ik moet zeggen dat ik de klantvriendelijkheid (oprecht) het best vind bij Ben(T-Mobile), daarna O2, dan Vodafone, KPN en als laatste DT. Dat ze niet al hun zaakjes intern goed oplossen hoeft de klant niet direct iets van te merken... bij DT merk je dat wel en dat is gewoon triest. Scheldpartijen klant vs operator etc. Dat hoort gewoon niet. Operator hoort altijd begrip te tonen en alles in haar macht te doen... alleen om 1 of andere reden hebben ze er een grote hand van bij DT om dit al niet te doen...
nee dat was dus misleidende reclame voering... is een onwijze rel overgeweest en hebben wij binnen KPN ook nog uitvoerig over gehad.StarTAC schreef op 28 April 2003 @ 19:58:
Orange was toch verkozen tot de meest klantvriendelijke/beste service/helpdesk provider laatst door de consumentenbond?
Maaruh sorry ik heb dit topic beetje offtopic laten gaan...
[ Voor 9% gewijzigd door n00bs op 28-04-2003 20:04 ]
Verwijderd
Dit wordt wel erg OT... Maar denk je dat er geen scheldpartijen waren bij T-Mobile? Veel, echt veel. Mensen werden met de dood bedreigd, klanten zouden wel even naar het kantoor komen (midden in Den Haag, dan vraag je er misschien wel omn00bs schreef op 28 April 2003 @ 20:02:
Heb abbo's bij alle providers gehad. Ik moet zeggen dat ik de klantvriendelijkheid (oprecht) het best vind bij Ben(T-Mobile), daarna O2, dan Vodafone, KPN en als laatste DT. Dat ze niet al hun zaakjes intern goed oplossen hoeft de klant niet direct iets van te merken... bij DT merk je dat wel en dat is gewoon triest. Scheldpartijen klant vs operator etc. Dat hoort gewoon niet. Operator hoort altijd begrip te tonen en alles in haar macht te doen... alleen om 1 of andere reden hebben ze er een grote hand van bij DT om dit al niet te doen...
Je zegt dat klanten het niet direct hoeven te merken als het intern niet goed geregeld is, maar dat merkten klanten juist wel. Als je een case aan maakte duurde het regelmatig 30 dagen voordat er antwoord was. Technische storingen duurden soms ook dagen voordat het opgelost was. Zie het T68i probleem en het belstatus probleem. Adverteren met een dienst die al maanden niet werkt (belstatus van 1 maand geleden, handig!). Regelmatig werden abonnementen niet geactiveerd waardoor een klanten weken niet kon bellen maar wel moest betalen en ga zo maar door.
Wat ik bedoel is dat het persoonlijk is. Voor mij nooit meer T-Mobile, en ik ken meer mensen met slechte ervaringen met T-Mobile, maar uiteraard ook met andere netwerken.

Tja, jouw oordeel is natuurlijk algemeen geldign00bs schreef op 28 April 2003 @ 20:02:
Ik werk zelf bij KPN
Heb abbo's bij alle providers gehad. Ik moet zeggen dat ik de klantvriendelijkheid (oprecht) het best vind bij Ben(T-Mobile), daarna O2, dan Vodafone, KPN en als laatste DT. [knip]
T-Mobile was onlangs nog zo trots op het behalen van de bronzen callcenter award.... Orange had de zilveren! De andere providers vielen niet in de prijzen of hadden niet meegedaan.
Dit zegt al genoeg over jouw overdrijvingskunst. Die 'rel' ging over de netwerkkwaliteit. Wat betreft de klantenservice: een 7,4 IS hoger dan een 7,3 (ik weet de exacte cijfers niet meer, maar zoiets was het). Misschien moeilijk voor je om te accepteren dat veruit de meeste mensen wél tevreden zijn met Orange.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
standaard vraag: wat wil je moeder met een telefoon (wap, gprs, bluetooth, klein, klapmodel, nokia, etc..) en wat mag hij kosten? Zo kan je alle telefoons er wel bij halen..
* zugzug vindt de p800 wel wat vrouwelijks hebben
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!
mijn mamma wil bellen en smsssen. en als ze met de vrouwen op de vrouwenclub zit, moet ze niet voor schut lopen.--RoelZ-- schreef op 28 April 2003 @ 23:24:
//ontopic...
standaard vraag: wat wil je moeder met een telefoon (wap, gprs, bluetooth, klein, klapmodel, nokia, etc..) en wat mag hij kosten? Zo kan je alle telefoons er wel bij halen..
* JackBol vindt de p800 wel wat vrouwelijks hebben
een 3330 had ze hiervoor, maar die vond ze te groot, en een 8850 is duidelijk een manne telefoon...
morgen gaan we er een halen en de gsmwinkel, ik denk dat het die CL50 of zo'n samsung wordt. die zien er wel meer sexy dan stoer uit...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Korakal schreef op 28 April 2003 @ 18:05:
Siemens CL50, slagzin: 'For women only'
specs!
edit:
aargh, startpost niet goed gelezen
overigens vind ik een lichtblauwe 3410 ook wel iets 'vrouwelijks' hebben (waarmee ik niet wil zeggen dat mannen die foon niet kunnen kopen/hebben)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Werkt goed en is lekker klein.
Nokia 6100 is misschien ook een optie.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
This is the Way.
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Verder de Nokia 7210 en Samsung S300.
No-nonsense kost niet veel, kan bellen en SMS'en
Verwijderd
Neem d'r mee naar een winkel, laat er 1 uitzoeken die ze leuk vind!
KLAAR!
Klopt, die alcatel is erg klein en vrij makkelijk te bedienen.llevering schreef op 29 April 2003 @ 17:58:
Alcatel 311 met roze frontje
No-nonsense kost niet veel, kan bellen en SMS'en
Mijn vriendin heeft 'm met een rood frontje.
Persoonlijk vind ik zelf het schermpje een beetje klein, maar ja er past in dat telefoontje gewoon niet een groter scherm.
reviews van gebruikers
[ Voor 31% gewijzigd door TD-er op 30-04-2003 10:38 . Reden: plaatje opgezocht ]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
dat heb ik gedaan! en ze is met de cl50 naar buiten gekomen... (gratis met orange €30 abo van een jaar)Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 10:17:
Waarom ben je zo hard opzoek naar een 'Vrouwentelefoon'?
Neem d'r mee naar een winkel, laat er 1 uitzoeken die ze leuk vind!
KLAAR!
de cl50 is trouwens lang niet zo dik als die op de foto lijkt...