Act-Labs Force RS en Windows ME/DirectX8???

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik heb net een het Act-Labs Force RS stuurtje gekocht, samen met de RS shifter. Ik denk effe lekker te gaan scheuren, krijg ik hem niet aan de praat! De setup cd zat er niet bij, maar, zo las ik bij Act-Labs, dat is niet erg want dan kun je tenminste de nieuwste drivers downloaden. Probleem is nu, hij doet het, hoor hem ook, alleen de pc zegt 'not connected'. Heb nu ook het berichtje 'uw spelpoort of spelpoort stuurprogramma's zijn niet goed geconfigureerd'... 'raadpleeg apparaatbeheer' en juist daat staat geen conflict! Ik draai ME en heb directx 8. Weet iemand wat ik kan proberen? Alle hulp is welkom, ik wil racen!! :'(

Thanx.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Heb hier hetzelfde probleeem met mijn Guillemot Ferrari wheel. Microsoft heeft al toegegeven dat er iets mis zit in Directx8.

Heb ook nog geen oplossing gevonden anders dan directx8 uninstallen....

• mbvisiontt
F*ck man, heb ik weer; waarom moet ik ook altijd het nieuwste hebben... >:) Heb ik ook gedaan, uninstallen, en toen 7.0a erop gezet. Doet hij het dan wel bij jou? Bij mij doet de poort het niet zegt ie, zie 1e bericht. Kan die uit staan ofzo?

Thanx...

Verwijderd

news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.directx

Lees deze newsgroup van Microsoft maar eens. Staan genoeg anderen met dezelfde problemen.

Sorry maar het enige wat je op dit moment kan doen is Directx uninstallen en je geluidskaart opnieuw installeren en dan weer Directx7 opnieuw erop gooien....

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

geen id.

maar ik weet wel dat act labs een gaaf los schakel pookje voor fl 80,- te koop is. werkt alleen met act lab stuurtje :(:(, ik heb namelijk een logitech en ga geen act lab kopen alleen om dat schakelpook.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

80 gulden?! Waar heb jij dat schakelpookje gezien, en kostte die echt 80 gulden?!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

d8 ik wel. stond op een site van hun geloof ik.
als het niet is mag je me wel verbeteren.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Op de website van Act Labs kost die shifter $60, en om het voor het gemak maar even met 2,5 te vermenigvuldigen kom ik uit om fl150 :( . Dat vind ik weer net iets teveel voor zo'n pookje, maar als iemand hem ergens gevonden heeft voor onder de 100 gulden (hij staat niet in de pricewatch) gevonden heeft, graag een reactie!

• mbvisiontt
Ik weet niet of iemand het is opgevallen, maar het ik heb dus dat pookje... zie mijn 1e bericht. Ze noemen het de RS Shifter. Ik heb dus nog steeds niet kunnen rijden, maar natuurlijk wel effe gekeken naar die versnellingsbak, en tering dat ding is geil hoor.... :9~ :9 Maar goed, ik gebruik hem liever als ie ook reageert op mijn games... :'( Je kunt ook de bundel kopen via hun website, dus de Force en de Shifter samen, zo bespaar je je weer wat geld... ;)

Pagina: 1