Ik probeer tekst te plaatsen na een tabel, dit lukt op geen enkele manier. Mijn mogelijkheden zijn uitgeput.
Wie kan mij helpen?
Dit is de code:
Dim objWord As Object
Dim document As Word.Document
Dim selectie As Word.Selection
Dim rijen as integer = 2
Dim kolommen as Integer = 2
objWord = CreateObject("Word.Application")
document = objWord.Documents.Add()
selectie = objWord.Selection()
With selectie
.Font.Bold = True
.TypeText(deKop)
.Font.Bold = False
End With
document.Tables.Add(Range:=selectie.Range, NumRows:=rijen, NumColumns:=kolommen)
selectie.EndOf(unit:=Word.WdUnits.wdTable) 'Zorgt ervoor dat de cursor naar het eind van de table wordt verplaatst.
selectie.TypeText("Testerdetest")
===============================
Deze code zorgt voor de output dat de tekst 'Testerdetest' in de laatste cell van de tabel komt. Ik wil echter dat de text NA de tabel wordt geplaatst. Wat ik ook al heb geprobeerd is i.p.v. de regel 'selectie.EndOf' de volgende regel: 'selectie.MoveDown(unit:=Word.WdUnits.wdLine, count:=rijen). Dit is ook geen oplossing.
Dit is de code:
Dim objWord As Object
Dim document As Word.Document
Dim selectie As Word.Selection
Dim rijen as integer = 2
Dim kolommen as Integer = 2
objWord = CreateObject("Word.Application")
document = objWord.Documents.Add()
selectie = objWord.Selection()
With selectie
.Font.Bold = True
.TypeText(deKop)
.Font.Bold = False
End With
document.Tables.Add(Range:=selectie.Range, NumRows:=rijen, NumColumns:=kolommen)
selectie.EndOf(unit:=Word.WdUnits.wdTable) 'Zorgt ervoor dat de cursor naar het eind van de table wordt verplaatst.
selectie.TypeText("Testerdetest")
===============================
Deze code zorgt voor de output dat de tekst 'Testerdetest' in de laatste cell van de tabel komt. Ik wil echter dat de text NA de tabel wordt geplaatst. Wat ik ook al heb geprobeerd is i.p.v. de regel 'selectie.EndOf' de volgende regel: 'selectie.MoveDown(unit:=Word.WdUnits.wdLine, count:=rijen). Dit is ook geen oplossing.