Ik heb sindskort een E-tech switch in mijn netwerkje hangen, en sindsdien heb ik bij Kazaa problemen met downloaden. Als ik een bestand groter dan ca. 50mb download, dan krijg ik in Kazaa de opmerking: Mislukt. Dit staat dus waar normaal staat: compleet of wachtrij.
Eerder had ik mijn pc direct op de speedtouch 510i van Alcatel aangesloten en dit ging altijd goed. Waar kan dit aan liggen? Internetten en kleine bestanden binnenhalen gaat wel goed.
Mijn situatie:
Isdn komt binnen in de meterkast, hiet hangt de Speedtouch. Daar gaat er 1 UTP kabel naar een switch op de bovenverdieping. Hier zitten 3 computers op aangesloten. Ook gaat hier een UTP kabel naar een andere pc, en een derde UTP kabel naar mijn E-tech switch. hier zitten geen andere PC's behalve mijn eigen op aangesloten, wel een paar loze UTP kabels voor eventuele uitbreiding.
Mijn PC bestaat uit een MSI bordje met en Athlon XP proc en een realtek netwerkkaartje.
Een andere poort in de switch gebruiken levert geen resultaat op.
Is de switch brak? of ligt het ergens anders aan.
De search leverde geen relevante informatie op (maar dit kan ook aan mij liggen
).
Mijn dank alvast.
Eerder had ik mijn pc direct op de speedtouch 510i van Alcatel aangesloten en dit ging altijd goed. Waar kan dit aan liggen? Internetten en kleine bestanden binnenhalen gaat wel goed.
Mijn situatie:
Isdn komt binnen in de meterkast, hiet hangt de Speedtouch. Daar gaat er 1 UTP kabel naar een switch op de bovenverdieping. Hier zitten 3 computers op aangesloten. Ook gaat hier een UTP kabel naar een andere pc, en een derde UTP kabel naar mijn E-tech switch. hier zitten geen andere PC's behalve mijn eigen op aangesloten, wel een paar loze UTP kabels voor eventuele uitbreiding.
Mijn PC bestaat uit een MSI bordje met en Athlon XP proc en een realtek netwerkkaartje.
Een andere poort in de switch gebruiken levert geen resultaat op.
Is de switch brak? of ligt het ergens anders aan.
De search leverde geen relevante informatie op (maar dit kan ook aan mij liggen
Mijn dank alvast.