Toon posts:

LPT printer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe printer gekocht, HP deskjet 3820.

Op mijn p1 133mhz met windows 98, krijg ik telkens een ongeldige bewerken als ik meer dan 3 pagina's wil printen, maar ze vliegen er wel meteen uit zodra ik de print knop indruk.

Op mijn p2 300mhz met windows 2k krijg ik geen foutmelding maar is hij echt een eeuwigheid aan het sturen naar de paralelle poort bij elke pagina. Ongeveer 1 minuut per (gewone tekst) pagina.

Die foutmelding zal ik wel krijgen omdat er te weinig geheugen in zit ofzo (al is 16mb toch genoeg voor 3 tekst paginas lijkt me) ??

En weet iemand waarom hij op de snellere pc 300x zo traag verstuurd? Ik heb wel al beetje in de BIOS zitten stoeien met ECP enzo. Maakt niks uit, blijft idioot traag. Kan ik dit sneller maken op 1 of andere manier?

Bedankt

Verwijderd

P2 300 MHz met 16 MB ram W2K draaiend? welke 16 MB wil je gebruiken?
Het Os moet al zwaar swappen om alleen zihzelf te draaien, komt daar bovenop nog de applicatie, de data in de app en de printopdracht
Ik zou er maar eens 128MB bij steken

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Denk dat je met die eerste PC nog het beste af bent met Windows95, en dan zorgen dat hij redelijk wat geheugen vrij kan houden. Minder dan 32MB voor Windows2000 is ook een hel, probeer maar eens een ander programma op te starten!
Je PC voldoet amper aan de systeemvereisten voor het OS, kijk daar eerst eens naar...

You can't have everything. Where would you put it?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

double post ..... sorry

[ Voor 77% gewijzigd door Fish op 28-04-2003 19:33 ]

Iperf

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

let ook ff op dat je ene iee 1284 compliant kabeltej hebt ...kan schelen

of usb gebruikt .......

[ Voor 35% gewijzigd door Fish op 28-04-2003 19:33 ]

Iperf

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 18:59:
P2 300 MHz met 16 MB ram W2K draaiend? welke 16 MB wil je gebruiken?
Het Os moet al zwaar swappen om alleen zihzelf te draaien, komt daar bovenop nog de applicatie, de data in de app en de printopdracht
Ik zou er maar eens 128MB bij steken
tweakerbee schreef op 28 April 2003 @ 19:02:
Denk dat je met die eerste PC nog het beste af bent met Windows95, en dan zorgen dat hij redelijk wat geheugen vrij kan houden. Minder dan 32MB voor Windows2000 is ook een hel, probeer maar eens een ander programma op te starten!
Je PC voldoet amper aan de systeemvereisten voor het OS, kijk daar eerst eens naar...
Al eens overwogen dat hij het ook over 16MB printergeheugen kan hebben? Ik ken de printer niet en mijn verbinding is momenteel zo langzaam als dikke stront in een trechter, dus zoek ik het even niet op.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nee ik denk het niet een laserjet 4000 heeft er maar 4mbtjes standaard da's toch al een aanzienlijk betere ...

mmmmz 200 op 16 mb kan dat ? :?

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 28-04-2003 20:28 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Erm, die 16mb is van die p1 133mhz, op deze pc hier, p2 300mhz zit iets van 128mb. En juist hier gaat hij traag, heel frapant, en met precies dezelfde kabel op de tragere pc met veel minder geheugen gaat hij snel. Belachelijk
Pagina: 1