welke printer?

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Ik ben op zoek naar een printer, die gewoon zuinig en goedkoop in aanschaf moet zijn. Het gene wat er mee gebeurt is printen van cd/dvd hoesjes, meer niet.

Ik heb overal gekeken, maar wat ik mis is hoeveel inkt zo'n ding in werkelijkheid gebruikt. Ik heb zelf een Epson, maar die is veel te duur om te printen, dat ding zuipt nog meer dan ik doe.
Het gene wat uitgeprint moet worden hoeft geen superkwaliteit te zijn. Dus gewoon een goedkope printer.

Verwijderd

goedkope inkt EN goedkope printer gaan niet samen met elkaar. Het is de een of het andere.
Wat je wel kan doen is voor een printer kiezen met seperate inktanks.

• QSYS
de inkt hoeft niet goedkoop te zijn, maar zuinig met redelijke kwaliteit printen, de printer zo goedkoop mogelijk in aanschaf in aanschaf.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dat is inderdaad een goede suggestie, dat scheelt een hoop (vaak is maar een kleur op en moet je wel een nieuwe cartridge kopen). Ik zelf gebruik de canon s400. Niet duur en seperate inkt tanks.

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

En als je nog goedkoper wilt : ga eens op zoek naar een 2ehands canonbjc6xx (610/620) printer.. de oercanon met separate tanks waar ook imitatiepatrononen voor te koop zijn voor een paar euro... goedkoper kan bijna niet op nkjetgebied

Verwijderd

onkruid71 schreef op 28 April 2003 @ 15:36:
Ik ben op zoek naar een printer, die gewoon zuinig en goedkoop in aanschaf moet zijn. Het gene wat er mee gebeurt is printen van cd/dvd hoesjes, meer niet.

Ik heb overal gekeken, maar wat ik mis is hoeveel inkt zo'n ding in werkelijkheid gebruikt. Ik heb zelf een Epson, maar die is veel te duur om te printen, dat ding zuipt nog meer dan ik doe.
Het gene wat uitgeprint moet worden hoeft geen superkwaliteit te zijn. Dus gewoon een goedkope printer.
Goedkoop is redelijk relatief. Wat vind jij goedkoop? Oftewel, wat wil je concreet eraan uitgeven.

Voor €57 heb je een Epson Stylus C42. Een zwarte cartridge kost $8,00; en een kleuren $10,00 (Bron). In Hollandse winkels zal dat wel niet zoveel verschillen I guess.
Afbeeldingslocatie: http://www.arvutisalong.ee/pildid/c42.gif

• QSYS
wat ik voor prijsklasse bedoel is tussen de 50 en 100 euro.

• printerman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 15:35
Om te zien wat printers kosten, kun je naar de site van Tom's Hardware gaan.
Hier vermeldt men de kosten van aanschaf en gebruik in Europa en in de VS.
Pagina: 1