[Hotmail] kan cookies niet aanzetten??

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ik heb een pc van een vriendin geinstalleerd. Alles ging goed totdat hotmail de inlogsite veranderde. Toen kreeg ze ineens de melding dat haar cookies uitstonden. Ik zoeken en ze stonden gewoon geactiveerd. Op alle andere pc's waar ik dit op controleerde stonden ze ook gewoon aan en kon ik gewoon inloggen op de hotmail site.
Ik heb inmiddels een update gedaan van de internet explorer naar versie 6 maar dat werkte niet. Uiteindelijk heb ik gisteren windows98 er afgemikt en een verse windows millenium installatie gedaan. Nou blijkt dat ie het nog steeds niet doet :(
Slaat dit nergens op of wat? :X
Ik ben al overspannen maar nu wordt ik helemaal gek, zie ik iets over het hoofd?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04
Als onderin geen "niet inrijden verkeersbordje" staat dan moet je Pc gewoon alle cookies van die site accepteren. Anders heb ik geen idee...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ Win98SE] cookie probleem internet explorer[/rml]
Topic van vandaag nog, kijk eens of er voor jou wat tussen staat.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Hetzelfde probleem op school!!! Sommige PC's zeggen dat ook terwijl een paar dat niet doen! En als je instellingen veranderd worden ze elke keer weer hersteld dus ze moeten allemaal hetzelfde zijn! Maar dat is het niet!