Begin at the beginning, the king said, and stop when you reach the end."
Ik ben van mening dat je een Asus board kunt zien als een Intel met toeters en bellen. De zelfde hoge kwaliteit en stabiliteit alleen nu met extraatjes, als overclock mogelijkheden enzo
i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
doorgaans zijn Intel MB's wel goed, maar conservatief met mem instellingen en tweak opties...
verder lijkt mij ook het een en ander af te hangen van overige features op de borden dus wat je daarvan het liefst hebt. en natuurlijk hoe groot het prijsverschil is maar dat moet je verder voor jezelf uitmaken
verder lijkt mij ook het een en ander af te hangen van overige features op de borden dus wat je daarvan het liefst hebt. en natuurlijk hoe groot het prijsverschil is maar dat moet je verder voor jezelf uitmaken
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
't is heel simpel. Ik denk dat dit topic niet nodig is, daar dit topic speciaal voor de Canterwood en Springdale chipsets er is. Intel i865 Springdale en i875 Canterwood topic Voor dit soort vragen kun je dus daar terecht, een klein beetje de moeite doen is wel een must hierop Gathering of Tweakers en daar komt bij dat je startpost ook niet je van het is. Dit is geen flame alleen een verwijzing.
Just my $0.02
Just my $0.02
Zie TeKn0z
(en de sticky
)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()