Laatst een MX-500 gekocht en die werkt op zich perfect ware het niet dat als ik de pc opstart nadat die uit heeft gestaan (maakt niet uit of dit tien seconden of een dag is) dat ik dan geen cursor heb. Hiervoor moet ik eerst stekkertje uit m'n USB halen en dan er weer in doen en voila.
Heb al m'n USB poorten al geprobeerd, partitie geformateerd en dus een verse win2000 erop. En eigenlijk wil ik het voor E52,- wel feilloos werkend hebben.
Na opstart zijn ook de mouseware properties zoals gekend van logitech verdwenen en de gewone windows mouse properties ervoor in de plaats. En de functies die door mouseware aan knoppen worden toegewezen werken ook niet meer.
Wie weet waar dit aan kan liggen? Bij voorbaat dank.
Heb al m'n USB poorten al geprobeerd, partitie geformateerd en dus een verse win2000 erop. En eigenlijk wil ik het voor E52,- wel feilloos werkend hebben.
Na opstart zijn ook de mouseware properties zoals gekend van logitech verdwenen en de gewone windows mouse properties ervoor in de plaats. En de functies die door mouseware aan knoppen worden toegewezen werken ook niet meer.
Wie weet waar dit aan kan liggen? Bij voorbaat dank.