Situatie:
- Win2K Advanced Server (Met RRAS geinstalleerd voor routing van ADSL)
- IIS 5
- PHP 4.3.1
- MySQL
Probleem:
Ik heb een weblog waarbij ik de remote port ook in de database wil hebben.
Als ik de script locaal test dan komen er mooi iedere keer andere nummers te staan maar als een extrene request wordt gedaan dan blijkt er iedere keer een "0" te komen.
Iemand.
addlog.php
- Win2K Advanced Server (Met RRAS geinstalleerd voor routing van ADSL)
- IIS 5
- PHP 4.3.1
- MySQL
Probleem:
Ik heb een weblog waarbij ik de remote port ook in de database wil hebben.
Als ik de script locaal test dan komen er mooi iedere keer andere nummers te staan maar als een extrene request wordt gedaan dan blijkt er iedere keer een "0" te komen.
Iemand.
addlog.php
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <?php /* Collect Local information */ $localtime = time(); $server_name = $_SERVER['SERVER_NAME']; $file_name = $_SERVER['PHP_SELF']; /* Collect User Information */ $remote_addr = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $remote_port = $_SERVER['REMOTE_PORT']; $referer = $_SERVER['HTTP_REFERER']; $user_agent = $_SERVER['HTTP_USER_AGENT']; /* Make Connection To MySQL Or Die */ $db = mysql_pconnect("127.0.0.1","xxxxxx","xxxxxx") or die ("Error while connection to Database"); /* Connect To Database */ $database = weblog; mysql_select_db ("$database"); /* Execute SQL Query */ $query = ("INSERT INTO trapic (localtime,servername,filename,remoteaddr,remoteport,referer,useragent) VALUES ('$localtime','$server_name','$file_name','$remote_addr','$remote_port','$referer','$user_agent')"); $results = mysql_query ($query); ?> |
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 15:45 ]