Ik lees met de volgende query gegevens uit mijn database
en dan lees ik met het volgende de gegevens uit
nou nu insert ik met de volgende regel (gedeelte van insert) de gegevens weer in een andere database (database conversie)
maar nu blijkt op een of andere manier dat de enters verdwijnen, ik heb reeds het volgende geprobeerd
maar dat werkt ook niet, ik heb Zef benaderd maar met zijn oplossing (1e die ik hier laat zien) is het probleem ook niet opgelost? ook in de manual van MySQL en PHP staat er niets over beschreven!... is dit een bug?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| $sd_item_sql = "SELECT sd_item.* FROM sd_item ORDER BY id"; $sd_item_query = mysql_query($sd_item_sql, $oldconnection) or die("sd_item_sql: " . $sd_item_sql . " -- " . mysql_error()); $sd_item_items = mysql_num_rows($sd_item_query); $queries++; |
en dan lees ik met het volgende de gegevens uit
PHP:
1
| $sd_item_list = mysql_fetch_object($sd_item_query); |
nou nu insert ik met de volgende regel (gedeelte van insert) de gegevens weer in een andere database (database conversie)
code:
1
| '" . str_replace("\n", "\\n", addslashes($sd_item_list->comment)) . "', |
maar nu blijkt op een of andere manier dat de enters verdwijnen, ik heb reeds het volgende geprobeerd
code:
1
| '" . addslashes($sd_item_list->comment) . "', |
maar dat werkt ook niet, ik heb Zef benaderd maar met zijn oplossing (1e die ik hier laat zien) is het probleem ook niet opgelost? ook in de manual van MySQL en PHP staat er niets over beschreven!... is dit een bug?