kpn i-mode toestel inruil actie

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Schaamteloos gejat van www.tweakzone.nl:
KPN i-mode viert deze week zijn eerste verjaardag, voor KPN reden om een inruilactie te houden. Abonnees die het oudste i-mode toestel hebben, de NEC n21i, kunnen deze omruilen voor een nieuwere versie. Ook komt KPN met nieuwe i-mode toestellen. KPN verlaagt ook de tarieven van i-mode, voor 12,50 euro krijg je nu twee megabyte, eerst kostte een megabyte 13 euro.

KPN introduceert de Mitshubishi m21i en de NEC N341i, de laatste heeft een ingebouwde fotocamera. KPN klanten die een NEC n21i hebben kunnen deze ruilen voor de NEC n221i of de NEC N341i. I-mode groeit gestaag, KPN heeft 130 officiële sites in beheer, daarnaast zijn er 8.500 officieuze sites die zijn op te roepen met de ingebouwde i-mode browser.
Vriend van me, die een i-mode ding heeft heeft net met KPN gebeld en de actie begint in mei. Doe er dus je voordeel mee.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-01 06:23
Vond die Nec n21i al zo groot :), maar dit is een leuk inniatief. Ik vind zelf wel jammer dat ik met me toshiba ts21i niet mee mag doen :'(.

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Kan nog steeds geen KPN bronnen vinden,....
Wel jammer,...zou wel prijzen willen weten bij het inruilen,....
Iemand een idee vanneer die NEC34i uitkomt?
zou mooi zijn als die binnen de actie valt :)

Verwijderd

Iemand een foto van die 341i?
Op Google kon ik niets vinden :(

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Het zou gaan om een actie die te snel is uitgelekt. Ik heb zelf de n21i, maar het lijkt me sterk dat ze deze zomaar zonder voorwaarden gaan omwisselen, omdat deze gewoon nog te koop zijn.

http://www.mtrend.net/for...ion=display;threadid=2664
Hier wordt gesuggereerd dat het bericht te snel is uitgelekt, en dat je pas een gratis toestel krijgt bij verlening van je abo... daar heb je dus weinig aan.

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Topicstarter
Er zal idd wel een addertje zijn, wat zal de meerwaarde van de nieuwe toestellen zijn?
Logisch om te doen, als er een bug is gevonden, maar als de 'oude' nog gewoon tekoop is...

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

nimm2

.

zou je ook de toshiba kunnen ruilen voor een werkend exemplaar?

• wace
nimm2 schreef op 28 April 2003 @ 23:11:
zou je ook de toshiba kunnen ruilen voor een werkend exemplaar?
Voor een werkend exemplaar... Hmm.. KPN kennende... ;)
Er wordt in iedergeval nergens gesproken over het ruilen van Toshiba's, ik ga er dus niet van uit.

Verwijderd

Klopt..

Afgelopen Vrijdag werden wij opgebeld of wij ons Mobiele Abbo wouden verlengen, mijn vader wou dat toch al doen en hij kreeg te horen dat als hij dat deed dat hij een gratis I-mode kreeg. Natuurlijk die zaterdag naar de KPN gegaan. En gekocht, het is dus wel zo..en ik moet zeggen, is maar goed dat die eerste 3 maanden gratis zijn..poeh he, die 5Mb in 3 dagen is toch wel wat veel

En die toshiba, hoe ken je die toetsen vinden, die zijn mij veel te klein joh

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2003 16:59 ]

Verwijderd

vriend van me zus blij... die z'n toestel is niet helemaal meer hoe het was (*en0 doet het niet meer) door wat zonnebrandolie :)
inruilen dan maar!!!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

*schopje*

Iemand al z'n oude toestel ingeruild? Is er al een officieel bericht van de KPN, naast dit bericht van tweakzone? Wat moet je, naast je toestel (:P), nog meer meenemen als je je oude toestel wilt omruilen?

* Han hoort graag wat ervaringen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Robocom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-12-2025
XceeD schreef op 01 May 2003 @ 17:13:
*schopje*

Iemand al z'n oude toestel ingeruild? Is er al een officieel bericht van de KPN, naast dit bericht van tweakzone? Wat moet je, naast je toestel (:P), nog meer meenemen als je je oude toestel wilt omruilen?

* Robocom hoort graag wat ervaringen :)
Yep, heb zaterdag een aanbiedingsbrief (gedateerd 16 mei) ontvangen met een foldertje, antwoordenvelop en voordeelcheque. Volgens de cheque: 'Neemt u deze cheque, uw n21i en een geldig legitimatiebewijs mee.

Waardes voordeelcheque:
n22i winkelwaarde €499
bij verlenging tweejarig abbo : €0
bij verlenging éénjarig abbo : €99

n341i winkelwaarde €549
bij verlenging tweejarig abbo : €119
bij verlenging éénjarig abbo : €229

Nog geen ervaringen met omruilen, gaat waarschijnlijk woensdag gebeuren :)

• wace
Ik heb in een ander forum gelezen dat alleen mensen die voor september 2002 het toestel hebben gekocht, in aanmerking komen voor de ruil. Deze mensen worden in 3 groepen geïnformeerd dmv een brief, en de laatste groep zou volgende week aan de beurt komen.
De bedragen van Robocom worden daar inderdaad ook genoemd.

Verwijderd

das niet omruilen, dat is abo verlengenen en dan nog afgezet worden :-/

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

siemenz

Koetje

inderdaad.. ik werd vandaag door de kpn guesten gebeld.. als ik mijn abbo van mijn telefoon een jaar verlende(gewoon hi profile) kreeg ik gratis het mitshibishi toestel erbij! dat vind ik nog is een aanbieding

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Verwijderd

hmm....

Ik weet niet of ik het moet doen, 2 jaar verlengen en dan voor 100 euro het n34i toestel oppikken.

Verwijderd

Aaargh, ik zit echt niet te wachten op zo'n i-mode kreng met "polyphone ringtones". Ik vind die zo goedkoop klinken! Gewoon een paar piepjes is toch duidelijk zat dat je telefoon overgaat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 19:01:
Aaargh, ik zit echt niet te wachten op zo'n i-mode kreng met "polyphone ringtones". Ik vind die zo goedkoop klinken! Gewoon een paar piepjes is toch duidelijk zat dat je telefoon overgaat?
Ik heb nooit een ringtone. Maar piepjes vind ik heel wat irritanter dan een normaal deuntje.

Verwijderd

www.kpn.com is op dit moment niet bereikbaar in verband met werkzaamheden.

Onze excuses voor het ongemak.

gotvur :D

Verwijderd

Heb zojuist emailtje gestuurd... ben benieuwd

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 19:24:
[...]

Ik heb nooit een ringtone. Maar piepjes vind ik heel wat irritanter dan een normaal deuntje.
Dat woordje 'normaal', daar zit het in! ;) Kan inmiddels Love Boat, Pippi Langkous, Venga Boys, The A-team, Mission Impossible, of wat dan ook meer horen :{ En in polyfoon vind ik ze nog erger want indringender.

Maar goed, ik begin een beetje offtopic te wauwelen :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
*kickje*

Ik ben afgelopen zaterdag gebeld door een KPN medewerker of ik bij KPN wilde blijven. Nu heb ik vorig jaar ergens in oktober ofzo een Hi Profile 30 abbo afgesloten met een SonyEricsson T68i als gratis toestel erbij, het contract liep 2 jaar. Dat contract is absoluut nog lang niet afgelopen, nog niet eens halverwege zelfs.

Ik kan nu, als ik bij KPN blijf (why not??) een gratis Mitsubishi iMode toestel krijgen. Ik hoef dat ding helemaal niet, maar waarom bieden ze me dit in hemelsnaam aan? Denken ze dat ik iMode wil/heb? Dat mijn contract bijna afgelopen is? Ik snap er werkelijk niks van, wat zal ik 's doen? :D

Dat toestel sla ik uiteraard niet af, maar als er een foutje in hun PC staat dat mijn contract straks afloopt, heb ik liever een ander toestel bij een nieuw contract :)

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 02-06-2003 16:11 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Heb je die medewerker gezegd dat je abbonement nog lang niet afgelopen is (en de andere vragen gesteld natuurlijk)?
Wat heb je geantwoord?

Ziet ernaar uit dat er een foutje in hun database is geslopen...profiteer er van als je kunt! :)

[ Voor 18% gewijzigd door Ruzor op 02-06-2003 16:21 ]

[This is what you get when you mess with us]

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

connected

tja daarnet deed ie nog :P

mja als je je telefoon omruilt word wel mooi je abbo verlengt :(
ik blijf dus mooi bij me nec n21i

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Och, ik wil toch wel bij KPN blijven, dus of het abbo nu wel of niet wordt verlengd (wel uiteraard) maakt me niet zo uit, maar 'k had dus al een 2 jarig abbo, of ik moet heel gek worden nu en dan zeg ik liever op waarna ik een nieuw toestel bij mijn nieuwe abbo neem :P

Nummerbehoud erbij en ik heb gewoon een gratis toestel om door te verkopen ofzo :)
Ruzor schreef op 02 June 2003 @ 16:18:
[...]

Heb je die medewerker gezegd dat je abbonement nog lang niet afgelopen is (en de andere vragen gesteld natuurlijk)?
Wat heb je geantwoord?
Niks, dat ik bij KPN wilde blijven en dat ik zou kijken wat die Mitsubishi voor foon was (hoewel ik wel meteen zoiets had van "da's geen geweldig merk vrees ik")... Ze zullen terugbellen deze week en dan zal ik wel zeggen dat ik liever een ander toestel heb en als dat niet kan, dat ik dan mijn abo wil beëindigen ('k vraag wel meteen of dat kosteloos is :P)... Dan ben ik heel benieuwd naar de reactie :)

Maar we zien wel...
Ziet ernaar uit dat er een foutje in hun database is geslopen...profiteer er van als je kunt! :)
Dat denk ik dus ook, 'k kan het geld wel gebruiken :)

[ Voor 55% gewijzigd door Grrrrrene op 02-06-2003 16:28 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 18:29:
Iemand een foto van die 341i?
Op Google kon ik niets vinden :(
Ik heb wel pics van de 31i, weet niet of het een typfout is ofzo (omdat alles n*1i is, ipv n*4i):

Afbeeldingslocatie: http://www.gprsworld.nl/terminals/nec_n31i/n31i_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gprsworld.nl/terminals/nec_n31i/n31i_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gprsworld.nl/terminals/nec_n31i/n31i_3.jpg

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

siemenz

Koetje

Grrrrrene schreef op 02 June 2003 @ 16:11:
*kickje*

Ik ben afgelopen zaterdag gebeld door een KPN medewerker of ik bij KPN wilde blijven. Nu heb ik vorig jaar ergens in oktober ofzo een Hi Profile 30 abbo afgesloten met een SonyEricsson T68i als gratis toestel erbij, het contract liep 2 jaar. Dat contract is absoluut nog lang niet afgelopen, nog niet eens halverwege zelfs. <blaat.........>
dit had ik dus ook (zie eerdere post.. ik zou mijn toestel binnen 4 weken thuisgestuurd krijgen maar ik heb helaas nog niets thuis gestuurd gekregen... (na 2 weken dan wel.. maar ik wil em toch wel snel hebben!!!!! :z

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-01 14:21

Allardie

AT..

siemenz schreef op 04 juni 2003 @ 15:05:
[...]

dit had ik dus ook (zie eerdere post.. ik zou mijn toestel binnen 4 weken thuisgestuurd krijgen maar ik heb helaas nog niets thuis gestuurd gekregen... (na 2 weken dan wel.. maar ik wil em toch wel snel hebben!!!!! :z
Ik heb precies hetzelfde, heb nu een mitsubishi m21i hier liggen, nog niet geprobeerd, heb mijn abbo nog maar sinds november en een nokia werkt toch iets fijner.

Al ziet ie er best goed uit, ik denk toch dat ik hem in de verkoop doe.
Pagina: 1