Na meer dan een uur in de search te hebben gezocht en dingen te hebben geprobeerd kom ik er echt niet uit!
Het eerste bestand:
Hij laat hier de gebruikers naam nog een keer extra zien, dus de gebruikers naam wordt opgeslagen!
Het tweede bestand:
En hij vertikt het om die username te laten zien. Dit is wat ik op dit moment heb staan. Ik heb al van alles geprobeerd. PHP versie is 4.2.2
Mijn bedoeling is dus dat in dat andere php bestand ook de variabele en zijn waarde laat zien!
Het eerste bestand:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <? session_start(); ?> <html code> <? if (mysql_num_rows($result) == 1){ echo "Welcome " . $username . "<BR>"; $_SESSION['username'] = $username; echo ($_SESSION['username']); } else{ echo "Wrong username or password!"; } ?> |
Hij laat hier de gebruikers naam nog een keer extra zien, dus de gebruikers naam wordt opgeslagen!
Het tweede bestand:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| <? session_start(); ?> <html code> <? echo session_id(); echo "<BR>"; echo ($_SESSION['username']) . "<BR>"; ?> |
En hij vertikt het om die username te laten zien. Dit is wat ik op dit moment heb staan. Ik heb al van alles geprobeerd. PHP versie is 4.2.2
Mijn bedoeling is dus dat in dat andere php bestand ook de variabele en zijn waarde laat zien!
[ Voor 16% gewijzigd door PleXtor op 28-04-2003 14:27 . Reden: Nog wat toegevoegd ]