Goeiemiddag allemaal,
Ik wil graag een Array vullen met waardes (waarmee anders
) Maar ik krijg geen vaste waardes in de array. (beetje onduidelijk maar de code maakt het duidelijker hoop ik)
Ik heb een XML bestand waaruit ik alle elementen in die array wil hebben. Ik, met mijn simpele ziel, dacht dat wordt een eitje.. maar dat valt vies tegen. Ik dacht het volgende:
Maar dit werkt niet. Ik krijg de volgende fout:
Ofwel.. hij vunt t geen integer denk ik.. Maar als ik er int() omheen geeft ie dezelfde fout, en het is wel een getal (response.write..)
Ik heb ook al gedacht om het volgende te doen:
Maar dan is mn subscript out of range..
Als ik een enkelen array maar, werkt die laatste wel.. maar ja, daar heb ik niks aan..
Weet iemand een oplossing..
O als ik een harde waarde neerzet, werkt het wel.
Maar die XML is niet vast..
Ik wil graag een Array vullen met waardes (waarmee anders
Ik heb een XML bestand waaruit ik alle elementen in die array wil hebben. Ik, met mijn simpele ziel, dacht dat wordt een eitje.. maar dat valt vies tegen. Ik dacht het volgende:
ASP:
1
2
3
4
5
| dim tempArray(Tekst.documentElement.ChildNodes.length, 1) for i = 0 to Tekst.documentElement.ChildNodes.length-1 tempArray(i,0) = Tekst.documentElement.ChildNodes(i).NodeName tempArray(i,1) = "bla" next |
Maar dit werkt niet. Ik krijg de volgende fout:
code:
1
2
3
| Expected integer constant test.asp, line 14, column 14 dim tempArray(Tekst.documentElement.ChildNodes.length,1) |
Ofwel.. hij vunt t geen integer denk ik.. Maar als ik er int() omheen geeft ie dezelfde fout, en het is wel een getal (response.write..)
Ik heb ook al gedacht om het volgende te doen:
ASP:
1
2
3
4
5
6
| dim tempArray() for i = 0 to Tekst.documentElement.ChildNodes.length-1 redim preserve InfaArray(i,1) tempArray(i,0) = Tekst.documentElement.ChildNodes(i).NodeName tempArray(i,1) = "bla" next |
Maar dan is mn subscript out of range..
Als ik een enkelen array maar, werkt die laatste wel.. maar ja, daar heb ik niks aan..
Weet iemand een oplossing..
O als ik een harde waarde neerzet, werkt het wel.
code:
1
| dim TempArray(14,1) |
Maar die XML is niet vast..