[Printer]HP PSC 2150 all-in [Drivers probleem]

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 16:37
Hey mensen,

heb een laptop (armada E500) daar heb ik WinXP op geïnstalleerd, en nu moest er ook nog een printertje geïnstalleerd worden, is zo'n scanner, printer, kopieërmachine en fax in 1.

Nu komt het, hij was z'n driver CD kwijt (diegeen waar ik die laptop voor moest fixxen) dus ik download ze wel ff. 164 MB aan drivers verder 8)7 installeren lukt, 100%, krijg geen melding dat het gelukt is of niet, en het verdwijnt :/ lekker hoor dan, zal wel klaar wezen dan, ff opnieuw opgestart.

Scanner is geïnstalleerd en doet het.
Van een printer weet de laptop immers niets. Ik dus nieuwe printer toevoegen, en nu vraagt ie naar het bestand "hpzr3207.dll" op de HP-cd die ik niet heb. Wat kan ik het beste doen? De drivers van internet zouden het toch gewoon moeten doen :X

Het gaat om een HP PSC 2210 sorry foutje in titel

[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 28-04-2003 14:17 ]

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Die zouden het gewoon moeten doen ja, maar is dat .dll bestandje niet terug te vinden ergens op die harde schijf, want hij heeft de drivers geinstalleerd dus dan zou het ergens moeten staan, toch?

• RedHat
MixingMastersM schreef op 28 April 2003 @ 14:05:
Die zouden het gewoon moeten doen ja, maar is dat .dll bestandje niet terug te vinden ergens op die harde schijf, want hij heeft de drivers geinstalleerd dus dan zou het ergens moeten staan, toch?
Nergens te vinden, ik snap dat bestandje dus ook helemaal niet.

Waar blijft de goede tijd van de drivers in .ini formaat ;)

Heb al geprobeerd onder andere printers te installeren en gaat ook niet goed, hij print alles dan over elkaar,drivers uit een andere PSC serie :'(

[ Voor 15% gewijzigd door RedHat op 28-04-2003 14:18 ]

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
heb zelf regelmatig te maken met deze all-in-one, en heb er zelden probs mee, de drivers van internet werken 9 van de 10 goed, misschien ben jij een geluksvogel :)

ik zou idd maar eens ff naar die bestanden gaan zoeken, ik vind het echt mega vreemd, meestal installeerd de driver, scanner, fax, printer software direct, je hoeft dus niet zelf een printer aan te maken ofzo

• RedHat
Dat gebeurd hier dus niet, hij blijft naar dat ene bestandje vragen.
Heb net alles uit apparaatbeheer verwijderd, toen ik de USB kabel erin deed begon ie zelf weer alles te installeren en toen kwam het popup weer met dat bestandje, die ik op de HP-CD kon vinden.

Een driver van 164MB groot, konden ze dat bestandje er ook wel ff ingooien IMHO.

• RedHat
Quote van HP site waar ik de drivers gedownload heb
Step 2: Does your system fulfill the following requirements?

Operating system(s):
Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows 98, Microsoft Windows ME, Microsoft Windows XP
Quote van Medewerker HP
Helaas ondersteund de printer niet Windows XP
:( :( :(
Windows XP installatie gedaan voor niets, dan maar Windows 2000 en hopen dat nou wel alles gaat werken, anders schiet ik mezelf echt overhoop ;)
Pagina: 1