Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag over Pc Suite voor Nokia 7650.

Ik heb een backup gemaakt waarna diezelfde dag mijn telefoon gejat is :S Jammer maar goed, tis niet anders. Nu heb ik een andere telefoon en nu was mijn vraag of het op een of andere manier mogelijk is om in het backupbestand van Pc Suite te komen om daar alle tel. nummers e.d. uit te halen. Ik had dus een 7650, met een bluetooth adapter, en gebruik nu tijdelijk mijn oude 6510 die dus geen bluetooth heeft.

Hoe kan ik mijn nummers nu terughalen, via infrarood of gewoon "handmatig" door de backupfiles te openen?

Alvast bedankt!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07
Ik weet niet wat voor aansluiting je 6510 heeft, maar als die infrarood heeft kan je ze daarmee dacht ik gewoon terugzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heeft infrarood, heb alleen geen adapter daarvoor.
Bovendien weet ik niet zeker of dat gaat werken, aangezien deze pcsuite volgens mij speciaal voor de 7650 is...

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07
Maar kan je niet gewoon met pcsuite die bestanden openen, en dan die nummers handmatig in je telefoon zetten. Duurt inderdaad wel langer, maar is beter als niets.
Want zonder adapter kom je ook niet ver.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb alleen ervaringen met de 9220 suite, daarvan kun je niet zomaar de backup bestanden openen (geen echt leesbare indeling). Maar daarvoor kun je wel een SDK downloaden met daarin een emulator voor je phone. Daarmee kun je dus je bestanden openen (zet je backup bestanden in de folders van de emulator), je moet dus helaas wel je telefoonnummers handmatig overzetten. (offtopic: phone van m'n directeur was op schiphol gejat, lag los in het karretje (dan vraag je erom), nu een Tungsten T)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Quantor schreef op 28 april 2003 @ 14:24:
(offtopic: phone van m'n directeur was op schiphol gejat, lag los in het karretje (dan vraag je erom), nu een Tungsten T)
Leuk apparaat, heb er zelf ook één, maar niet als vervanging van een telefoon. Je kunt er namelijk niet mee bellen. Heeft hij niet de Tungsten W?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Als wat voor een bestand is die backup opgeslagen?
Ik kan mij van de PC suite van de 8310 herinneren dat het .CSV files waren, gewoon met excel te openen.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon hadnmatig de bestanden openen werkt helaas niet, er zitten wel acces bestanden tussen maar nadat ik die doorgespit had bleek dat ik er niks mee kon, allemaal gecodeerd waarschijnlijk. *.CSV bestanden zitten er helaas ook niet tussen, had idd gehoopt op zoiets!

Misschien een domme vraag, maar een SDK? Handmatig overzetten vind ik niet zo'n groot probleem, zoek gewoon de meest gebruikte nummers eruit! :D
Zal eens kijken of ik er meer over kan vinden!
Alvast bedankt voor alle tips e.d.!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 15:43

bitflusher

flushed die *** pc

naar nokia store met je backup, daar later recoveren op orgineel model en dan over laten zetten naar je nieuwe phone.

ik dacht dat ze overzetten naar nieuwe phone standaard doen het eerste zal je moeten afdwingen als een stukje service ;)

• FH16
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07-2025
Ik gebruik PC suite voor de 6310i de backup hiervan is goed te lezen met bv kladblok.
Het zijn .ncc bestanden bestaan uit goedleesbare tekst.

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat dat dan voor mij een reis naar emmen wordt, geen enkel servicepoint in groningen? :S Heb nog een gekeken of er *.ncc bestanden in de backup stonden maar dat was helaas niet het geval. Ga nu proberen om pcsuite for 7650 eraf te halen (backup bestanden natuurlijk bewaren) en vervolgens de meegeleverde pcsuite te installeren bij die 6510. Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik die ooit helemaal 100 % aan de praat heb gekregen... Anders zit er niks anders op dan een retourtje Emmen.

Verwijderd

Zet de files anders eens hier online... misschien is er een wizzkid die de gegevens eruit kan halen :)

Verwijderd

Topicstarter
Whehe... Laten we dat maar niet doen! Probleem is trouwens niet meer aan de orde, maar ook niet opgelost. Heb een ander toestel inmiddels! Topic mag geclosed worden.
Pagina: 1