usb opslag medium, vragen

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik heb een vraag over die opslag apparaten van het formaat sleutelhanger die je in je USB poort stopt. (ik weet niet hoe die heten, dus zoeken gaat wat lastig).

*Ik zie nogal wat prijsverschillen bij de price-watch, waar zit het hem dan in? (naast de capaciteit natuurlijk)
*als ik zo`n apparaat heb, moet ik dan software installeren voor gebruik?
of kan ik ieder internet cafe binnen lopen, inpluggen en gebruiken?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:06
betreffende de software, als de pc's win 2K of xp hebben niet, met win 9x (en ik dacht me maar dat weet ik niet zeker) moet je wel die software installeren.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Onder 2k en XP heb je geen software nodig. Inpluggen en gaan met die banaan :P
Onder ME en win98 moet je effe eem drivertje installeren.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:14
Zerveza schreef op 28 April 2003 @ 13:43:
Ik heb een vraag over die opslag apparaten van het formaat sleutelhanger die je in je USB poort stopt. (ik weet niet hoe die heten, dus zoeken gaat wat lastig).
Die dingen heten ook wel USB flashdisks.

*Ik zie nogal wat prijsverschillen bij de price-watch, waar zit het hem dan in? (naast de capaciteit natuurlijk)
Je hebt veel verschillende merken, en het ene merk is natuurlijk beter dan de andere. Waar het verder in zit weet ik niet. Ik heb zelf een half jaar geleden een flashdisk van 32 mb gekocht voor 28 euro, handig klein dingetje wat je makkelijk bij je kunt dragen.
*als ik zo`n apparaat heb, moet ik dan software installeren voor gebruik?
of kan ik ieder internet cafe binnen lopen, inpluggen en gebruiken?
Windows ME, 2000 en XP herkennen die dingen automatisch. Dus inpluggen en je ziet direct in je explorer een extra 'schijf'. Bij de oudere besturingssystem heb je wel drivers nodig, en hoe het bij non-microsoft operating systems zit weet ik niet.
edit:
millennium heeft dus toch drivers nodig? ik wist het niet helemaal meer zeker :)

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenTheStig op 28-04-2003 13:50 ]

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zerveza schreef op 28 april 2003 @ 13:43:
Kwaliteit, en natuurlijk of het USB 1.1 of USB 2.0 is, aangezien je voor USB 2.0 meer betaald.

They made me do it.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

BoKToR schreef op 28 april 2003 @ 13:47:
[...]

edit:
millennium heeft dus toch drivers nodig? ik wist het niet helemaal meer zeker :)
Ik ook niet :P

Maar toen ik die van mij in een ME bak probeerde werkte hij pas nadat ik een driver had geinstalled :Y)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1