Toon posts:

Front Page opsommingstekens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal opsommingtekens gebruikt volgens de handleiding van frontpage. (teken importeren, pagina opslaan, teken opslaan)
Wanneer ik daarna in mijn browser kijk hoe ze staan, krijg ik ze netjes op een rijtje onder elkaar, als de bullet die ik heb geïmporteerd.

Maar als ik een andere keer weer kijk, zijn ze allemaal veranderd in standaard bullets, zwarte en witte rondjes dus!! Ik heb al geprobeerd de tekens in dezelfde map op te slaan als de pagina, maar op de één of andere manier kan hij ze gewoon niet meer vinden.

Wie kan mij helpen? Ik wordt er namelijk een beetje gaar van! 8)7

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Misschien heeft ie het pad naar de bullet absoluut van je harde schijf opgeslagen, wat met FP nog wel eens wil gebeuren.

Wat is precies de html-code die je overhoudt?

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 13:38:
Ik heb een aantal opsommingtekens gebruikt volgens de handleiding van frontpage. (teken importeren, pagina opslaan, teken opslaan)
Wanneer ik daarna in mijn browser kijk hoe ze staan, krijg ik ze netjes op een rijtje onder elkaar, als de bullet die ik heb geïmporteerd.

Maar als ik een andere keer weer kijk, zijn ze allemaal veranderd in standaard bullets, zwarte en witte rondjes dus!! Ik heb al geprobeerd de tekens in dezelfde map op te slaan als de pagina, maar op de één of andere manier kan hij ze gewoon niet meer vinden.

Wie kan mij helpen? Ik wordt er namelijk een beetje gaar van! 8)7
Ik zal maar niet beginnen dat je gewoon geen FrontPage moet gebruiken, want niet iedereen kent HTML of kan zich Dreamweaver MX veroorloven, maar ik denk dat het misschien erg nuttig is om een keer te kijken naar de broncode van de pagina die je gemaakt hebt. Waarschijnlijk verwijzen de plaatjes in de pagina toch naar een plaats die niet bestaat.

Post eens een keer een stukje van de code waar die Bullets in voorkomen (degene die niet werkt dan).

Verwijderd

Probeer dit eens in je HEAD gedeelt eop te nemen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<style>
<!--
ul           { list-style-type: square; list-style-image: url('../images/plaatje.gif'); 
               line-height: 130%; margin-top: 8; margin-bottom: 8 }

li           { line-height: 130%; margin-left: 1; margin-right: 0; margin-top: 8; 
               margin-bottom: 8 }
-->
</style>

Wel even ../images/plaatje.gif veranderen door de naam en lokatie van je eigen bullet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 15:02 ]

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 22:15
Niet alle browsers ondersteund eigen plaatjes als opsommingstekens. Welke browser _ versie heb je?

http://hawvie.deviantart.com/