Hier had wat zinnigs kunnen staan...
Voor de rest kloppen alle kleuren wel?
Ik zou eens heel Battlefield 1942 opnieuw installeren, nieuwste versie opnieuw downloaden. Direct X 9.0(a) proberen en ook eens bij kleuren kijken in je videokaartoptiemenu.
Ik zou eens heel Battlefield 1942 opnieuw installeren, nieuwste versie opnieuw downloaden. Direct X 9.0(a) proberen en ook eens bij kleuren kijken in je videokaartoptiemenu.
The devil is in the details.
Staan je kleurinstellingen in het spel toevallig op 16bit? Zet die in dat dat geval eens op 32bit.
Dit moet in SPV
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Geef eens een screen, ik snap niet helemaal wat er is.
Heb je ook al eens andere refreshrates geprobeerd?
Heb je ook al eens andere refreshrates geprobeerd?
Verwijderd
Nuttig, doe dan topicreport
Patch opnieuw installen, DX 9.0 installen, BF opnieuw installen, Windows opnieuw installen (in die volgorde
Allemaal bedankt voor de tips. Ik schaam me haast te moeten zeggen maar het probleem was opgelost toen ik overging van 16 bits naar 32 bits (RubenDJ's tip).
Wel gek trouwens dat de kleur van rook en het prikkeldraad groen is in de 16 bits mode. Alle overige kleuren zijn wel goed.
Dus ik ben
en
Wel gek trouwens dat de kleur van rook en het prikkeldraad groen is in de 16 bits mode. Alle overige kleuren zijn wel goed.
Dus ik ben
Hier had wat zinnigs kunnen staan...
Tot je dienst 
Een raar verschijnsel inderdaad, ik wist me namelijk te herinneren dat er in NFS:Porsche Unleashed groene rook van m'n banden kwam toen ik mijn kleurinstelling op 16bit had staan.
Een raar verschijnsel inderdaad, ik wist me namelijk te herinneren dat er in NFS:Porsche Unleashed groene rook van m'n banden kwam toen ik mijn kleurinstelling op 16bit had staan.
Ja ik zou ook zeggen zet het op 32 bit want ik heb in Porsche 2000 ooit eens last gehad van groene rook onder de banden
en door het spel op 32bit te zetten was dat ook opgelost 
*edit*
gee, ik lijk wel een echo...
*edit*
gee, ik lijk wel een echo...
[ Voor 13% gewijzigd door Captain Pervert op 29-04-2003 00:18 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1