[Videorecorder]verticaal plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Topicstarter
ej tweakers,

vanavond kan ik eindelijk een videorecorder bij plaatsen in mijn uiterst compacte studentenkamertje (8 4kante meter).

Gezien de geringe afmetingen van mijn kamer moet ik alles zo compact mogelijk plaatsen (laptop i.p.v. pc/ tv hangend aan muur, radio ook, dan hou je meer vloer oppervlak over).

Zo ook mijn videorecorder. Verticaal, dus op z'n kant, komt het beste uit. Zijn hier bezwaren tegen i.v.m. het loopwerk, de band etc. etc. of maakt het nix uit :?

graag iemand met ervaringen :)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Op z'n kant zetten raad ik toch af.

Ik weet niet wat voor video je hebt maar veel loopwerken maken gebruik van veren en servo's die moeten dan wanneer de video schuin staat extra werken en zijn dan extra aan slijtage onderhevig.

Bovendien is er ook nog een warmte probleem meeste voedingen zitten achterin en als je hem op z'n kant zet dan blijft de warmte in de video ipv. de sleuven die normaal voldoen.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:29

BaRF

bijna kerst

kun je niet gewoon die vcr horizontall onder je hangende tv plaatsen? of boven :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36

remco_k

een cassettebandje was genoeg

verticaal zetten moet je niet doen... tenminste, als je geen banden wilt verkloten!

Alles kan stuk.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-03 17:31

megaleo

Special member

Ja of erbovenop zetten?
Moet je tv vanboven wel plat zijn. 8)7 Maar dan kan het wel.
Je hebt er waarschijnlijk dan ook zo'n riem omheen zitten. Daar kun je je video ook dan nog onder stoppen.
Blijft perfect zitten. Heb ik namelijk ook zo. :P

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
ik heb mijn TV nu op een CD rek kastje staan, die kan ik ook nergens anders kwijt, daarboven staan/hangen HiFi, plant, voorraad kast en dan is het plafond bereikt.

Maar goed misschien dat ik met een lange coax gewoon de videaorecorder aan de andere kant van mijn kamer in de boekenkast kan zetten en dan leg ik dat coax wel onder de vloerbedekking door.

maar bedankt voor het advies, ik zal hem horizontaal neer zetten.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Het kan wel maar is niet echt bevordelijk voor de werking van dat ding.
Ik heb ook wel' ns een video verticaal gebruikt en zelfs op z'n kop deed ie het nog goed.

Er zijn trouwens ook compacte videorecorders die speciaal gemaakt zijn voor in bussen e.d. en daar plaats je de band ook verticaal.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

aardbeix15 schreef op 28 April 2003 @ 13:19:
ik heb mijn TV nu op een CD rek kastje staan, die kan ik ook nergens anders kwijt, daarboven staan/hangen HiFi, plant, voorraad kast en dan is het plafond bereikt.
Misschien wat betweterig maar planten en TV / audio apparatuur gaan natuurlijk niet samen. :X
Heb ooit eens een video nagekeken, de oorzaak was een plant geweest die door de moeder des huizes flink wat water had gehad en de bak eronder lekte. :P

Gelukkig was het alleen de voeding die doorgefikt was maar toch het was wel 150 harde guldens destijds.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:23:
[...]
Misschien wat betweterig maar planten en TV / audio apparatuur gaan natuurlijk niet samen. :X
reken er maar op dat ik heel voorzichtig ben :) mijn moeder loopt er niet rond en ik pas gewoon goed op.

Verwijderd

aardbeix15 schreef op 28 april 2003 @ 13:31:
[...]

reken er maar op dat ik heel voorzichtig ben :) mijn moeder loopt er niet rond en ik pas gewoon goed op.
Ik lees nu studentenkamer. :X Opzich wel begrijpelijk. :Y)

Maar als er een mieren**kerige brandweer in het nieuwe schooljaar de studentenhuizen gaat inspecteren dan moet je wel ff oppassen. :P

Verzekeringen zijn er ook niet zo happig op. ;)
Pagina: 1