Er is een distributed computing client waarmee je kunt helpen zoeken naar een oplossing voor SARS. De client van D2OL bestaat al en zocht al tegen verschillende dodelijke ziektes en nu ook tegen SARS. Zie: http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=26887
dan ga ik hem ook draaien 
door dat klote spul hem ik mijn vakantie mis gelopen, nu even wraak nemen
door dat klote spul hem ik mijn vakantie mis gelopen, nu even wraak nemen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hoezo topic " Vrouwen tegen SARS ?"
* geintje snapt 'm nie..
Binnen D2OL was al tijdje bekend dat SARS als nieuwe target zou worden toegevoegd.
Vandaar ook dat D2OL een paar dagen (ahemmm) niet online was.
Wie wonderen verwacht : helaas zal niet binnen een week,maand, jaar via D2OL een mdicijn gevonden worden ( volgens de verwachtingen)
* geintje snapt 'm nie..
Binnen D2OL was al tijdje bekend dat SARS als nieuwe target zou worden toegevoegd.
Wie wonderen verwacht : helaas zal niet binnen een week,maand, jaar via D2OL een mdicijn gevonden worden ( volgens de verwachtingen)
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
ik dacht te lezen ergens dat ze nog een jaar nodig hadden voor een medicijn (zonder d2ol)geintje schreef op 28 April 2003 @ 13:14:
* geintje snapt 'm nie..
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
frontpage post? snel iedereen bij DPC krijgen?
we hebben er nog 1 deze maand en de maand is toch bijna om
mocht er iets rond koninginnedag gebeuren dan kunnen we daar een FP post van mei voor gebruiken
we hebben er nog 1 deze maand en de maand is toch bijna om
mocht er iets rond koninginnedag gebeuren dan kunnen we daar een FP post van mei voor gebruiken
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Ligt dat nou aan mij of doet D2OL aan alles mee wat even in het nieuws is?
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Nee dat is logisch....geintje schreef op 28 April 2003 @ 13:14:
* geintje snapt 'm nie..
Want dat staat er ook niet. Loose the "r" and you'll get it.
Vouwen dus, zoals in: Folding.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 13:52 ]
nu snap ik hem ook,Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:52:
[...]
Nee dat is logisch....![]()
Want dat staat er ook niet. Loose the "r" and you'll get it.
Vouwen dus, zoals in: Folding.
ik denk eerlijk niet dat wij kunnen helpen, de genetische code was al eerder gekraakt. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27713
Maakt D2ol dan misbruik van de situatie?
[ Voor 14% gewijzigd door Leejow(saait) op 28-04-2003 14:12 ]
Ik dacht dat D2OL ook onderzocht welke eiwitten goed tegen het virus werkten oid?Leejow(saait) schreef op 28 april 2003 @ 14:11:
[...]
nu snap ik hem ook,
ik denk eerlijk niet dat wij kunnen helpen, de genetische code was al eerder gekraakt. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27713
Maakt D2ol dan misbruik van de situatie?
Yups, zo is het ook begonnenRobzQ schreef op 28 April 2003 @ 13:22:
Ligt dat nou aan mij of doet D2OL aan alles mee wat even in het nieuws is?
He mensen, wie helpt deze journalist even aan wat info (en daarmee DPC aan wat publiciteit)?
beetje makkelijk om dit zo te roepen misschien, maar doe zelf niet hieraan mee en weet er verder niks vanaf...
beetje makkelijk om dit zo te roepen misschien, maar doe zelf niet hieraan mee en weet er verder niks vanaf...
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Dit is een mogelijkheid tot extra publiciteit die we niet mogen laten schieten. Kan iemand van de crew of SID misschien het een en ander aan informatie aan deze meneer voorzien?Mist schreef op 29 april 2003 @ 15:06:
He mensen, wie helpt deze journalist even aan wat info (en daarmee DPC aan wat publiciteit)?
Ik heb op het SID-forum gepost of griz, the D2OL Master, contact met hem op wil nemen. Hopelijk bloeit er iets moois opMist schreef op 29 April 2003 @ 15:06:
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
En het resultaat wordt gescanned en online gezet mag ik hopenMobster schreef op 29 april 2003 @ 16:09:
[...]
Ik heb op het SID-forum gepost of griz, the D2OL Master, contact met hem op wil nemen. Hopelijk bloeit er iets moois op
Ik heb zowel Menno (de journalist) als griz gevraagd om ons op de hoogte te houden. griz moet natuurlijk wel tijd hebben. Misschien dat anders een andere fanatieke D2OL-er (ik denk aan ItSnows, RIKZ of geintje) de goede man kan helpen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Oeh... wordt ik hier al gezien als fanatieke D2OL'er 
Zover ik weet heeft de DPC crew (of de personen die een FP verhaaltje mogen maken) ondertussen ook te horen gekregen dat een stukje van SARS icm met D2OL heel erg gewenst is
ik ben alleen vanaf 17:00 internet loos tot en met woensdag avond of donderdag ochtend
dus ik den k helaas dat ik weinig toegevoegde waarde kan bieden 
En de howto of FAQ op http://www.dutchpowercows.org is al readelijk duidelijk
Zover ik weet heeft de DPC crew (of de personen die een FP verhaaltje mogen maken) ondertussen ook te horen gekregen dat een stukje van SARS icm met D2OL heel erg gewenst is
En de howto of FAQ op http://www.dutchpowercows.org is al readelijk duidelijk
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
nieuws: Distributed computing project D2OL bestrijdt SARS << staat inmiddels ook op de t.net FP
Zal ook wel wat nieuwe leden opbrengen
Zal ook wel wat nieuwe leden opbrengen
Verwijderd
Over dit nieuwtje is even gebabbeld in de t.net crew en toen heb ik besloten om er een verhaal van te fabriceren
Job well doneVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 23:27:
Over dit nieuwtje is even gebabbeld in de t.net crew en toen heb ik besloten om er een verhaal van te fabriceren
hopelijk geeft dit een boost aan het project
Verwijderd
Dat hoop ik ook. Ik hoop echter ook dat jij, en anderen met jou niet dusdanig je subteamnaam + link gaan benadrukken. Ik heb dan ook een verzoek gedaan deze te verwijderen ivm subteamreclame.Witlof schreef op 29 April 2003 @ 23:33:
[...]
Job well done
hopelijk geeft dit een boost aan het project
Zal hem direct aanpassen, wist dat de policy hier van kracht is maar daar ook? Nou ja, kon het altijd proberen uiteraardVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 23:35:
[...]
Dat hoop ik ook. Ik hoop echter ook dat jij, en anderen met jou niet dusdanig je subteamnaam + link gaan benadrukken. Ik heb dan ook een verzoek gedaan deze te verwijderen ivm subteamreclame.
edit:
Het is al weg
mag dat gedeelte ook niet van die mondkapjes? Vond het wel leuke extra (niet echt nuttige) informatie
Het is al weg
mag dat gedeelte ook niet van die mondkapjes? Vond het wel leuke extra (niet echt nuttige) informatie
[ Voor 15% gewijzigd door Witlof op 29-04-2003 23:38 ]
Verwijderd
RobinVreuls past reacties sneller dan het licht aanWitlof schreef op 29 april 2003 @ 23:37:
[...]
Zal hem direct aanpassen, wist dat de policy hier van kracht is maar daar ook? Nou ja, kon het altijd proberen uiteraard
edit:
Het is al weg
Je mondkapjesverhaal mag wat mij betreft wel. Meestal zijn we lekker lomp met onze admin-edits
Ach ja, het is zo wel goed. Zal het nooooooooit meer doenVerwijderd schreef op 29 April 2003 @ 23:45:
[...]
RobinVreuls past reacties sneller dan het licht aan
Je mondkapjesverhaal mag wat mij betreft wel. Meestal zijn we lekker lomp met onze admin-edits![]()
edit:
Ik hoop niet dat je het erg vindt als ik die regel van RobinVreuls er ook net zo hard uit haal als hij de mijne heeft gedaan
Zal er alleen niets voor in de plaats zetten wat niet mag maar het staat zo, uh, slecht 
Ik hoop niet dat je het erg vindt als ik die regel van RobinVreuls er ook net zo hard uit haal als hij de mijne heeft gedaan
[ Voor 27% gewijzigd door Witlof op 30-04-2003 00:01 ]
Duidelijk verhaal. Jammer dat er geen directe link naar DPC is, maar geïntereseerden zullen ons vast vinden.
Zouden ze teveel traffic krijgen van DPC'ers?Deze krant is momenteel wegens onderhoud helaas niet beschikbaar.
Onze excuses hiervoor!
Probeert u het later a.u.b. nog eens.
edit:
Hij doet het alweer
Hij doet het alweer
[ Voor 12% gewijzigd door Witlof op 30-04-2003 12:28 ]
Verwijderd
't mag eigenlijk niet, maar daar zul je mij niet over horen miepenWitlof schreef op 29 April 2003 @ 23:52:
[...]
edit:
Ik hoop niet dat je het erg vindt als ik die regel van RobinVreuls er ook net zo hard uit haal als hij de mijne heeft gedaanZal er alleen niets voor in de plaats zetten wat niet mag maar het staat zo, uh, slecht
Verwijderd
Find-a-Drug (Think) is nu ook begonnen met het zoeken naar een target tegen SARS. Misschien komen er nog meer DC projecten.....
Zie: http://www.find-a-drug.co.uk/press3a.html
Zie: http://www.find-a-drug.co.uk/press3a.html
Dit is ook wel iets waar aan ik mijn waardevolle CPU time wel aan wil opofferen.
ZaanLan.nl
Hmm, als strax D.net ook maar niet besluit om SARS te gaan onderzoeken. Zijn strax alle projecten hetzelfde
Verwijderd
Hoef je tenminste niet meer natedenken welk project te ondersteunenWitlof schreef op 06 mei 2003 @ 23:45:
Hmm, als strax D.net ook maar niet besluit om SARS te gaan onderzoeken. Zijn strax alle projecten hetzelfde
Nee maar wel welk project we gaan overheersen, want dan zal het een stuk moeilijker worden, omdat iedereen wel in is om tegen SARS te vechten.Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 00:11:
[...]
Hoef je tenminste niet meer natedenken welk project te ondersteunen![]()
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Dnet is toch geen project??Witlof schreef op 06 May 2003 @ 23:45:
De Dnet client is wel ZO goed, dat het wat mij betreft de basis voor clients mag zijn voor veel meer DC projecten. Menig client mag er jaloers op zijn
Strix (Skullflame)
Pagina: 1