Toon posts:

Vouwen tegen SARS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is een distributed computing client waarmee je kunt helpen zoeken naar een oplossing voor SARS. De client van D2OL bestaat al en zocht al tegen verschillende dodelijke ziektes en nu ook tegen SARS. Zie: http://www.zdnet.nl/downl.cfm?id=26887

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

dan ga ik hem ook draaien :)
door dat klote spul hem ik mijn vakantie mis gelopen, nu even wraak nemen >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04 17:37

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

Hoezo topic " Vrouwen tegen SARS ?"
* geintje snapt 'm nie..
Binnen D2OL was al tijdje bekend dat SARS als nieuwe target zou worden toegevoegd.
Vandaar ook dat D2OL een paar dagen (ahemmm) niet online was.
Wie wonderen verwacht : helaas zal niet binnen een week,maand, jaar via D2OL een mdicijn gevonden worden ( volgens de verwachtingen)

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

geintje schreef op 28 April 2003 @ 13:14:
* geintje snapt 'm nie..
Binnen D2OL was al tijdje bekend dat SARS als nieuwe target zou worden toegevoegd.
Vandaar ook dat D2OL een paar dagen (ahemmm) niet online was.
Wie wonderen verwacht : helaas zal niet binnen een week,maand, jaar via D2OL een mdicijn gevonden worden ( volgens de verwachtingen)
ik dacht te lezen ergens dat ze nog een jaar nodig hadden voor een medicijn (zonder d2ol)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

frontpage post? snel iedereen bij DPC krijgen?

we hebben er nog 1 deze maand en de maand is toch bijna om
mocht er iets rond koninginnedag gebeuren dan kunnen we daar een FP post van mei voor gebruiken

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Ligt dat nou aan mij of doet D2OL aan alles mee wat even in het nieuws is?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

geintje schreef op 28 April 2003 @ 13:14:
* geintje snapt 'm nie..
Nee dat is logisch.... 8)7

Want dat staat er ook niet. Loose the "r" and you'll get it.

Vouwen dus, zoals in: Folding.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 13:52 ]

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 21:13

Leejow(saait)

Blater

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 13:52:
[...]

Nee dat is logisch.... 8)7

Want dat staat er ook niet. Loose the "r" and you'll get it.

Vouwen dus, zoals in: Folding.
nu snap ik hem ook,

ik denk eerlijk niet dat wij kunnen helpen, de genetische code was al eerder gekraakt. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27713
Maakt D2ol dan misbruik van de situatie?

[ Voor 14% gewijzigd door Leejow(saait) op 28-04-2003 14:12 ]

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:47
Leejow(saait) schreef op 28 april 2003 @ 14:11:
[...]

nu snap ik hem ook,

ik denk eerlijk niet dat wij kunnen helpen, de genetische code was al eerder gekraakt. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27713
Maakt D2ol dan misbruik van de situatie?
Ik dacht dat D2OL ook onderzocht welke eiwitten goed tegen het virus werkten oid?

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

RobzQ schreef op 28 April 2003 @ 13:22:
Ligt dat nou aan mij of doet D2OL aan alles mee wat even in het nieuws is?
Yups, zo is het ook begonnen :)

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 11:42

Mist

Een gevaar op de weg

He mensen, wie helpt deze journalist even aan wat info (en daarmee DPC aan wat publiciteit)?
beetje makkelijk om dit zo te roepen misschien, maar doe zelf niet hieraan mee en weet er verder niks vanaf...

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:21
Mist schreef op 29 april 2003 @ 15:06:
He mensen, wie helpt deze journalist even aan wat info (en daarmee DPC aan wat publiciteit)?
beetje makkelijk om dit zo te roepen misschien, maar doe zelf niet hieraan mee en weet er verder niks vanaf...
Dit is een mogelijkheid tot extra publiciteit die we niet mogen laten schieten. Kan iemand van de crew of SID misschien het een en ander aan informatie aan deze meneer voorzien?

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Mist schreef op 29 April 2003 @ 15:06:
Ik heb op het SID-forum gepost of griz, the D2OL Master, contact met hem op wil nemen. Hopelijk bloeit er iets moois op :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Witlof
Mobster schreef op 29 april 2003 @ 16:09:
[...]
Ik heb op het SID-forum gepost of griz, the D2OL Master, contact met hem op wil nemen. Hopelijk bloeit er iets moois op :)
En het resultaat wordt gescanned en online gezet mag ik hopen :P

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik heb zowel Menno (de journalist) als griz gevraagd om ons op de hoogte te houden. griz moet natuurlijk wel tijd hebben. Misschien dat anders een andere fanatieke D2OL-er (ik denk aan ItSnows, RIKZ of geintje) de goede man kan helpen :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:46

Qwerty-273

Meukposter

Oeh... wordt ik hier al gezien als fanatieke D2OL'er :+

Zover ik weet heeft de DPC crew (of de personen die een FP verhaaltje mogen maken) ondertussen ook te horen gekregen dat een stukje van SARS icm met D2OL heel erg gewenst is ;) ik ben alleen vanaf 17:00 internet loos tot en met woensdag avond of donderdag ochtend ;) dus ik den k helaas dat ik weinig toegevoegde waarde kan bieden ;)

En de howto of FAQ op http://www.dutchpowercows.org is al readelijk duidelijk ;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nieuws: Distributed computing project D2OL bestrijdt SARS << staat inmiddels ook op de t.net FP :)
Zal ook wel wat nieuwe leden opbrengen :P

Verwijderd

Over dit nieuwtje is even gebabbeld in de t.net crew en toen heb ik besloten om er een verhaal van te fabriceren :)

• Witlof
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 23:27:
Over dit nieuwtje is even gebabbeld in de t.net crew en toen heb ik besloten om er een verhaal van te fabriceren :)
Job well done _/-\o_

hopelijk geeft dit een boost aan het project :P

Verwijderd

Witlof schreef op 29 April 2003 @ 23:33:
[...]
Job well done _/-\o_

hopelijk geeft dit een boost aan het project :P
Dat hoop ik ook. Ik hoop echter ook dat jij, en anderen met jou niet dusdanig je subteamnaam + link gaan benadrukken. Ik heb dan ook een verzoek gedaan deze te verwijderen ivm subteamreclame.

• Witlof
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 23:35:
[...]

Dat hoop ik ook. Ik hoop echter ook dat jij, en anderen met jou niet dusdanig je subteamnaam + link gaan benadrukken. Ik heb dan ook een verzoek gedaan deze te verwijderen ivm subteamreclame.
Zal hem direct aanpassen, wist dat de policy hier van kracht is maar daar ook? Nou ja, kon het altijd proberen uiteraard ;)

edit:
Het is al weg :D

mag dat gedeelte ook niet van die mondkapjes? Vond het wel leuke extra (niet echt nuttige) informatie ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Witlof op 29-04-2003 23:38 ]

Verwijderd

Witlof schreef op 29 april 2003 @ 23:37:
[...]
Zal hem direct aanpassen, wist dat de policy hier van kracht is maar daar ook? Nou ja, kon het altijd proberen uiteraard ;)

edit:

Het is al weg :D

mag dat gedeelte ook niet van die mondkapjes? Vond het wel leuke extra (niet echt nuttige) informatie ;)
RobinVreuls past reacties sneller dan het licht aan :+

Je mondkapjesverhaal mag wat mij betreft wel. Meestal zijn we lekker lomp met onze admin-edits >:) :9~

• Witlof
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 23:45:
[...]

RobinVreuls past reacties sneller dan het licht aan :+

Je mondkapjesverhaal mag wat mij betreft wel. Meestal zijn we lekker lomp met onze admin-edits >:) :9~
Ach ja, het is zo wel goed. Zal het nooooooooit meer doen :D

edit:
Ik hoop niet dat je het erg vindt als ik die regel van RobinVreuls er ook net zo hard uit haal als hij de mijne heeft gedaan ;) Zal er alleen niets voor in de plaats zetten wat niet mag maar het staat zo, uh, slecht :D

[ Voor 27% gewijzigd door Witlof op 30-04-2003 00:01 ]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

• Crack
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Duidelijk verhaal. Jammer dat er geen directe link naar DPC is, maar geïntereseerden zullen ons vast vinden.

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• Witlof
Deze krant is momenteel wegens onderhoud helaas niet beschikbaar.
Onze excuses hiervoor!
Probeert u het later a.u.b. nog eens.
Zouden ze teveel traffic krijgen van DPC'ers? :P

edit:

Hij doet het alweer :)

[ Voor 12% gewijzigd door Witlof op 30-04-2003 12:28 ]

Verwijderd

Witlof schreef op 29 April 2003 @ 23:52:
[...]

edit:

Ik hoop niet dat je het erg vindt als ik die regel van RobinVreuls er ook net zo hard uit haal als hij de mijne heeft gedaan ;) Zal er alleen niets voor in de plaats zetten wat niet mag maar het staat zo, uh, slecht :D
't mag eigenlijk niet, maar daar zul je mij niet over horen miepen :) als je het in vervolg maar niet meer doet ;)

Verwijderd

Find-a-Drug (Think) is nu ook begonnen met het zoeken naar een target tegen SARS. Misschien komen er nog meer DC projecten.....

Zie: http://www.find-a-drug.co.uk/press3a.html

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05 16:41

mrdjey

That Shit is Wack

Dit is ook wel iets waar aan ik mijn waardevolle CPU time wel aan wil opofferen. :p

ZaanLan.nl

• Witlof
Hmm, als strax D.net ook maar niet besluit om SARS te gaan onderzoeken. Zijn strax alle projecten hetzelfde ;)

Verwijderd

Witlof schreef op 06 mei 2003 @ 23:45:
Hmm, als strax D.net ook maar niet besluit om SARS te gaan onderzoeken. Zijn strax alle projecten hetzelfde ;)
Hoef je tenminste niet meer natedenken welk project te ondersteunen 8)7 :+

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 22:32

Theuno

Da Devil Crew

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 00:11:
[...]

Hoef je tenminste niet meer natedenken welk project te ondersteunen 8)7 :+
Nee maar wel welk project we gaan overheersen, want dan zal het een stuk moeilijker worden, omdat iedereen wel in is om tegen SARS te vechten.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 22:11

mcB

Witlof schreef op 06 May 2003 @ 23:45:
Dnet is toch geen project?? :? (* mcB snapt wel wat je bedoeld)

De Dnet client is wel ZO goed, dat het wat mij betreft de basis voor clients mag zijn voor veel meer DC projecten. Menig client mag er jaloers op zijn

Strix (Skullflame)

Pagina: 1